Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal COR - ONE

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal COR - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal COR - ONE   Deal COR - ONE Emptyzo 11 sep - 20:16:01

Naar COR: Hindley, Jai
Naar ONE: Castroviejo, Jonathan + Dowsett, Alex + 159 miljoen

Deal is voor P4 - 2022

Uitleg volgt

Laatst aangepast door Pro Teela Cycling op zo 11 sep - 20:26:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal COR - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE   Deal COR - ONE Emptyzo 11 sep - 20:25:20

Deal klopt. Gerben had al eerder geïnformeerd en had toen aangegeven dat mijn minimale bedrag 250M was.
Gisteren dit bod gehad van 245M en vond het na een 10e plek in de Vuelta wel reëel.

Het gaat mij voor de korte termijn niet om een klassement en dan is het niet zo interessant of ik Hindley wel of niet heb.

Op deze manier haal ik een mooi bedrag binnen dat de huidige klasse van Hindley weergeeft. Ik vind dat er nog wel groei in zit maar er kan ook nog een terugval komen.  Gerben neemt dat risico over.
Blijf hem volgen en hoop dat er nog een vervolg op zijn giro winst komt.
Gast
Gast

Deal COR - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE   Deal COR - ONE Emptyzo 11 sep - 20:33:17

Afgelopen maanden op zoek geweest naar een extra versterking voor het rondewerk. 
Zo goed de eerste periodes gingen voor Corendon zo ver zakte we weg in de derde periode. 
Met Hindley trekken we een jongen aan die bewezen heeft voor het eindklassement in een grote ronde te kunnen gaan. Ik verwacht dat hij de komende jaren voldoende kansen gaat krijgen. Daarnaast kan hij redelijk goed aankomen wat het net wat interessanter maakt. 

Kopmannen zijn niet goedkoop. Zo ook Hindley, we moesten dan ook diep in de buidel tasten. Blijft Hindley dit niveau vasthouden dan komt het wel goed, maar het risico op een slecht jaar of een blessure neem ik wel volledig op mijn conto. Met de meevallers van dit jaar een risico wat ik wel een keertje wilde nemen. 

Bert dank voor de onderhandeling. Voldoende cash om een leuke neo op te pikken.
Gesponsorde inhoud

Deal COR - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE   Deal COR - ONE Empty

Deal COR - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: