Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TEL - FGU

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal TEL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - FGU   Deal TEL - FGU Emptywo 19 okt - 15:38:29

Naar FGU: Teunissen + 20
Naar TEL: Penhoet

Ik was eigenlijk niet van plan Penhoet te laten gaan. Hij heeft als spurter weinig concurrentie in zijn ploeg en laten zien dat hij met de grote jongens meekan. Er was veel interesse voor hem, maar ben eigenlijk nergens serieus op ingegaan. Totdat Arjan een openingsbod met hem deed vandaag, dat me deed twijfelen. Ik zat al wel goed wat weken achter Teunissen aan en zag dat er meer interesse voor hem was. Hij reed een sterke Vuelta en ik hoop dat hij komend jaar als sprinter in een grote ronde uitgespeeld zal worden. Maar eerder koop ik hem nog als kasseienman. Nu hij voor eigen kansen mag gaan bij een ploeg in de lift kon dat wel eens heel mooi uitpakken. Hoop dat hij ook nog wat kleinere koersen gaat rijden en sprokkelen.

Qua waarde. Als Teunissen blijft rijden zoals dit jaar is hij 60 waard. Maakt hij een echt grote stap dan kan hij naar 80-90 qua SV + prijzengeld. Daarmee komt Penhoet op 80 (neo-prijs on andere WK's) - 110.

Tof dat het gelukt is, Arjan. Dank!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90

Deal TEL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - FGU   Deal TEL - FGU Emptywo 19 okt - 16:11:56

Deal klopt.

Met Penhoët pak ik een jonge sprinter die zoals Rick al zei zich heeft laten zien tussen de grote jongens. Hopelijk zet zijn progressie voort en komt hij bij Groupama in de positie dat hij het uiteindelijk van zijn leermeester Demare kan overnemen.

Teunissen zal een ongetwijfeld beter gaan rijden en meer punten gaan pakken de komende jaren bij Wanty. Alleen op deze manier had ik de kans om een groot sprinttalent te pakken te krijgen en opnieuw een mooie stap te zetten in het verjongen van het team. Daarbij is Rick vanaf de eerste dag geïnteresseerd geweest in Mike en dus mooi voor hem ook dat hij hem in zijn team kan verwelkomen. De 20 MIL cash is ook al door Rick toegelicht.

Bedankt voor de deal en succes met Mike.
Bennyboy

Bennyboy

Deal TEL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - FGU   Deal TEL - FGU Emptydo 20 okt - 8:25:47

Akkoord.
Gesponsorde inhoud

Deal TEL - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - FGU   Deal TEL - FGU Empty

Deal TEL - FGU