Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Persvoorlichter

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90


Posts : 226
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

Persvoorlichter  Empty
BerichtOnderwerp: Persvoorlichter    Persvoorlichter  Emptywo 19 okt - 16:06:08

Vandaag zijn er een heel aantal mensen samengekomen in de perszaal van team Telekom. Geen manager aanwezig, maar alleen de persvoorlichter is er te vinden.

'Dit is niet normaal!! Ik dacht een rustige baan te hebben. Een heel aantal jaren heb ik rustig op mijn dikke reet kunnen zitten bij team Telekom. Komt er opeens een nieuwe manager binnen, die werkelijk de hele boel op zijn kop gooit. Wat een idioot! Ik ben nog nooit zo druk geweest. Vanochtend stond ik ook al weer bij de bakker om belegde broodjes te kopen, omdat ik wist dat vandaag weer een drukke dag zou worden. Eerst smeerde ik die broodjes zelf, maar als je dagelijks een persconferentie moet verzorgen, ben je daar aardig klaar mee! Ik dacht dat de voetbalwereld een drukke en bizarre wereld was, maar dit is helemaal gekte. Die Kozer90 trapt in een paar maanden een totaal nieuw team uit de grond. En daarbij moet ik dus elke keer weer opdraven. Ik ben er klaar mee! Als dit zo door gaat zoeken ze maar een ander'. Aldus een gefrustreerde persvoorlichter van team Telekom.

Overigens, binnenkort volgt er een teamupdate, waarbij de transfers van de afgelopen tijd uitvoerig besproken zullen worden. Daarbij zal ook de lancering en terugkeer zijn van de nieuwe sponsor Pelforth Sauvage Lejeune.

Bennyboy en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Persvoorlichter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Teams :: Pelforth - Sauvage - Lejeune (PSL)-
Ga naar: