Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BIA - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal BIA - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal BIA - AST   Deal BIA - AST Emptydo 20 okt - 19:18:29

Naar BIA: A. Lutsenko
Naar AST: M. van Gils + 30 mil

Na de ronde van Langkawi heeft er een evaluatie plaatsgevonden bij Team Astana. Het was wederom zeer ondermaats! Twee jaar ons best gedaan om hoog mee te draaien maar twee jaar letterlijk een deceptie. We kwamen dit jaar niet verder dan een schamele 16e plek, en dat met zoveel sterke kopmannen.....
Onze beste puntenpakker had slechts 350 punten, dat is gewoon te weinig voor dit niveau. Dat is hetgeen we aan het begin van dit seizoen al een beetje bang voor waren, helaas is dit uitgekomen. Het roer moest om en we gaan nu opruiming houden!!

Lutsenko is de eerste grote naam die slachtoffer is geworden van deze renovatie. Hij maakt een mooie transfer naar het getalenteerde Bianchi. Ik heb veel pieken en dalen meegemaakt maar nu was het tijd. Ineens is die 30 jaar en gaan de jaartjes ook voor hem tellen. We wensen hem veel plezier in het team van manager Timo.
Nieuwkomer is Maxim van Gils. Naar mijn mening een leuk Belgisch talent die misschien wel voordeel gaat halen uit het pro continentale circuit. Wie weet gaat hij al scoren. Wordt eind dit jaar pas 23 en heeft al leuke resultaten gereden in de wat kleinere wedstrijden. Als hij nog een paar jaar rijpt kan het weleens een leuke renner gaan worden.

Timo bedankt! Er waren best wat biedingen en uiteindelijk voor jou gekozen.

offtopic: iedereen bedankt voor de biedingen, dat maakt het spelletje extra leuk als er enthousiasme is.

Timodej vindt dit bericht leuk

Baske vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej

Deal BIA - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BIA - AST   Deal BIA - AST Emptydo 20 okt - 20:07:26

Deal klopt

Ben benaderde me vanmiddag dat Lutsenko onder bod stond. Of ik nog interesse had. Na wat over een weer vragen gaf Ben aan achter jong talent aan te zitten, en ik juist achter punten.

Vertrekkend is Maxim. De man waarvan Adrie van der Poel ooit zei dat hij hem al heel jong zag schitteren en hem heel graag naar Corendon wilde halen. Vanaf dat moment had ik hem op de korrel, en ik was dan ook uitermate in m'n nopjes hem bij de neo's twee jaar terug te kunnen halen.
Hij kondigde zelf al aan dat hij zich altijd wat langzamer ontwikkelde dan zijn jaargenoten. Desalniettemin ontwikkelt hij zich gestaag tot een prima renner. Op z'n 22e won hij z'n eerste rondje van een week na een prima solo door de woestijn. Hierna was het puntjes schrapen, maar dit deed hij wel gewoon prima.
Hij wordt al jaren vergeleken met Wellens kwa rijstijl en talent, en hij scoort beter dan hem op die leeftijd.  Ik hoop voor Ben dat Maxim zijn belofte zal invullen.

Komend is Lutsenko. Reed zichzelf begin dit jaar te pletter en is daar nog niet helemaal van bekomen. Het staat echter buiten kijf dat het een top renner is die altijd zijn punten binnen haalt.

Ben, zoals altijd weer prima onderhandelingen. Succes met je nieuwe doelen, en met Maxim. Als hij zich zo ontwikkelt als ik verwacht, staan we binnenkort samen voor hem te juichen!

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BIA - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: