Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

De Klaagmuur.

Ga naar beneden 
+19
Pozzovivo112
Noud
kschiffmacher
Hartstikkebedankt
Mochie07
MelvinBraam
hofsje
Kozer90
Clement
rage
Hapsnurker
Rick Steggerda
bbflood
Chris85
Rawolf
Rico
WCEendT
Flowtosti
Bennyboy
23 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
bbflood

bbflood

De Klaagmuur. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyza 4 feb - 8:55:35

Er is toch een klagers app groep. Kunnen jullie daar niet gewoon blijven klagen..... Embarassed

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyzo 5 feb - 9:45:15

Dit is een klacht over het niet publiekelijk delen van de locatie van een klagers-Whatsapp-groep.

WCEendT vindt dit bericht leuk

WCEendT

WCEendT

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyzo 5 feb - 19:09:04

Ik word soms zo moe van dit spel De Klaagmuur. - Pagina 5 1f602
Clement

Clement

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyzo 5 feb - 19:23:39

WCEendT schreef:
Ik word soms zo moe van dit spel  De Klaagmuur. - Pagina 5 1f602

Ga maar even slapen dan, kunnen de admins even in alle rust hun taak uitvoeren.

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

WCEendT

WCEendT

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyzo 5 feb - 23:04:52

En we blijven maar reageren op een deal waar we niets mee te maken hebben voordat Otter zelf gereageerd heeft. Komisch toch eigenlijk wel.

@Rawolf
Op wk1 is speciaal door en voor jou een regel ingevoerd dat je niet meer op andermans deals mag reageren, dus hou alsjeblieft gewoon je mond i.p.v. wijs te komen doen.

Rawolf vindt dit bericht leuk

Bennyboy

Bennyboy

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 9:14:31

Ik wil klagen over dat oneindige gezeik van 'andere managers' in een deal.

In de deal van Jakobsen kijk ik dus vooral naar: ONE-DKO-PDM-BOR.. Graag jullie reactie voor je laten in het vervolg. Als je wil klagen doe je dat maar lekker hier!
@bbflood
@Flowtosti
@Rawolf
@Hofsje

Rick Steggerda

Rick Steggerda

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 9:17:16

Waarom zijn we al op pagina 5?

Jullie vergeten de complimentenmuur: https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t2203-de-complimentenmuur

Wisten jullie dat je waardering en dankbaarheid uitspreken zorgt voor minder stress en een langer leven?

WCEendT en Baske vinden dit bericht leuk

Baske

Baske

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 9:42:33

Rick Steggerda schreef:
Waarom zijn we al op pagina 5?

Jullie vergeten de complimentenmuur: https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t2203-de-complimentenmuur

Wisten jullie dat je waardering en dankbaarheid uitspreken zorgt voor minder stress en een langer leven?

Zo is het, Rick! Cool
Clement

Clement

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 10:37:30

Je zou toch zeggen dat nu het fietsen weer begonnen is we allemaal wat vrolijker zouden zijn, helaas valt dit tegen. Tip daarom! Kijk het WK Veldrijden van gister even terug. Wordt je blij van!
Kozer90

Kozer90

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 11:11:53

Klacht over de eentonige wedstrijd veldrijden gisteren. Shocked

Bennyboy vindt dit bericht niet leuk

Rawolf

Rawolf

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 13:43:30

Bennyboy schreef:

In de deal van Jakobsen kijk ik dus vooral naar: ONE-DKO-PDM-BOR.. Graag jullie reactie voor je laten in het vervolg. Als je wil klagen doe je dat maar lekker hier!
@bbflood
@Flowtosti
@Rawolf
@Hofsje

Dit is een adminbericht geen klaag. graag vermelden als zodoende en in het daarvoor bestemde topic. Is hier totaal misplaatst
Patje

Patje

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 19:57:30

Het moet niet gekker worden: wc eend die altijd op de eerste rij staat om te zeuren bij andermans deals gaat anderen zeggen dat ze moeten zwijgen Very Happy

Persoonlijk ben ik ook meer fan van wc eends transfer motiveringen toen hij dit vermengde met zijn cursus creatief schrijven. Iets als volgt:
Topsprinter Jakobsen maakt verrassende overstap. Jakobsen die sinds zijn debuut na zijn zware crash steeds sterker is geworden en inmiddels door velen weer gezien wordt als ’s werelds beste sprinter vertrekt na vele jaren bij zijn team. Jakobsen is in combinatie met ’s werelds beste sprintaantrekker een garantie op een enorme hoeveelheid aan punten en het is dan niet meer dan logisch dat voor zo een renner enorm veel betaald wordt. Jakobsen is onder de sprinters wat Pogacar, Evenepoel en Rodriguez zijn voor het rondewerk. Rodriguez??? hoor ik u denken. Jawel deze jongeling bewees afgelopen week met enkele uitmuntende klimprestaties dat hij in 1 adem genoemd mag worden met pogacar en evenepoel. Dan hebben we het nog niet gehad over zijn tijdrijders-en afmakerscapaciteiten. Capaciteiten waarin hij een meester is om te verbergen dat hij ze heeft en zo duizenden verborgen wk-punten gaan opleveren. Maar terug naar Jakobsen: het gebeurt zelden dat zo een unieke renner beschikbaar komt (we vergeten even helemaal de transfers van pogacar, roglic, van aert, van der poel, vingegaard, girmay, ayuso, almeida en vele anderen). Het is dan ook niet meer dan logisch dat ongeveer het dubbele van wat hij realistisch gezien in zijn carrière bij elkaar gaat rijden betaald wordt. Een berekening hierbij maken ga ik uitzonderlijk niet doen, want zelfs na mijn cursus creatief schrijven ben ik niet in staat om zo een som ook maar enigszins geloofwaardig te doen overkomen!

Oh wacht ik koop Jakobsen dan doe ik even alsof in Jakobsen zijn stopvergoeding geen verbetering meer mogelijk is en Albanese nog vlot eventjes van 17 naar 50 gaat. Dat na 1 redelijk seizoen op voornamelijk 1.1 niveau.

Bennyboy, Flowtosti, Rick Steggerda en Rawolf vinden dit bericht leuk

WCEendT

WCEendT

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyma 6 feb - 22:08:12

Patje schreef:
Het moet niet gekker worden: wc eend die altijd op de eerste rij staat om te zeuren bij andermans deals gaat anderen zeggen dat ze moeten zwijgen Very Happy

Persoonlijk ben ik ook meer fan van wc eends transfer motiveringen toen hij dit vermengde met zijn cursus creatief schrijven. Iets als volgt:
Topsprinter Jakobsen maakt verrassende overstap. Jakobsen die sinds zijn debuut na zijn zware crash steeds sterker is geworden en inmiddels door velen weer gezien wordt als ’s werelds beste sprinter vertrekt na vele jaren bij zijn team. Jakobsen is in combinatie met ’s werelds beste sprintaantrekker een garantie op een enorme hoeveelheid aan punten en het is dan niet meer dan logisch dat voor zo een renner enorm veel betaald wordt. Jakobsen is onder de sprinters wat Pogacar, Evenepoel en Rodriguez zijn voor het rondewerk. Rodriguez??? hoor ik u denken. Jawel deze jongeling bewees afgelopen week met enkele uitmuntende klimprestaties dat hij in 1 adem genoemd mag worden met pogacar en evenepoel. Dan hebben we het nog niet gehad over zijn tijdrijders-en afmakerscapaciteiten. Capaciteiten waarin hij een meester is om te verbergen dat hij ze heeft en zo duizenden verborgen wk-punten gaan opleveren. Maar terug naar Jakobsen: het gebeurt zelden dat zo een unieke renner beschikbaar komt (we vergeten even helemaal de transfers van pogacar, roglic, van aert, van der poel, vingegaard, girmay, ayuso, almeida en vele anderen). Het is dan ook niet meer dan logisch dat ongeveer het dubbele van wat hij realistisch gezien in zijn carrière bij elkaar gaat rijden betaald wordt. Een berekening hierbij maken ga ik uitzonderlijk niet doen, want zelfs na mijn cursus creatief schrijven ben ik niet in staat om zo een som ook maar enigszins geloofwaardig te doen overkomen!

Oh wacht ik koop Jakobsen dan doe ik even alsof in Jakobsen zijn stopvergoeding geen verbetering meer mogelijk is en Albanese nog vlot eventjes van 17 naar 50 gaat. Dat na 1 redelijk seizoen op voornamelijk 1.1 niveau.

Wat moet jij toch elke keer van mij joh.
Zelf Hessmann verkopen voor 175 mil en dan beetje Carlos Rodriguez gaan clownen De Klaagmuur. - Pagina 5 1f602
Zuur dat je Gloag niet gewoon gekocht hebt toen ik je de kans gaf?
Bennyboy

Bennyboy

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptydi 7 feb - 8:44:56

Laten we wel wezen.... Carlos heeft wel weer zijn strijkijzerige capaciteit tentoongesteld Wink Dus ik geef Patje een punt.

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Kozer90

Kozer90

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptydi 7 feb - 8:48:40

Klacht dat dit steeds meer een discussietopic wordt i.p.v. een klaagmuur.

MelvinBraam, Rick Steggerda en WCEendT vinden dit bericht leuk

Mochie07

Mochie07

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptydi 7 feb - 9:36:07

Heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan alle berichten over het duel van Aert/vd Poel. 1 artikel is leuk, maar 500 is niet echt leuk...

Daarnaast even klagen dat Feyenoord nog scoorde in blessuretijd. Ik was blijer geweest als PSV die wedstrijd tegen verhoudingen in had gewonnen.

Allemaal ruis wat de aandacht afleid van de sportwedstrijden die er toe doen: Besseges en Valencia!
bbflood

bbflood

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptydi 7 feb - 18:59:18

Mochie07 schreef:
Heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan alle berichten over het duel van Aert/vd Poel. 1 artikel is leuk, maar 500 is niet echt leuk...

Daarnaast even klagen dat Feyenoord nog scoorde in blessuretijd. Ik was blijer geweest als PSV die wedstrijd tegen verhoudingen in had gewonnen.

Allemaal ruis wat de aandacht afleid van de sportwedstrijden die er toe doen: Besseges en Valencia!

Laat iedereen zijn eigen mening lekker hebben. Ergernis leidt nergens toe.
hofsje

hofsje

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptydi 7 feb - 19:21:24

Bennyboy schreef:

@bbflood
@Flowtosti
@Rawolf
@Hofsje

Ik klaag over dit bericht dat Ben mijn naam onnodig noemt

Clement

Clement

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyvr 17 feb - 14:13:27

Mogen hier ook vragen gesteld worden? Of echt alleen klachten?
rage

rage

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyvr 17 feb - 14:14:16

Clement schreef:
Mogen hier ook vragen gesteld worden? Of echt alleen klachten?

Als de vraag indirect leid naar een verbetering wel, anders niet Razz
Clement

Clement

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyza 18 feb - 20:30:06

Nou ik vroeg me af of de transfers bijgehouden worden of zit daar ook een bepaalde periode aan vast?

bbflood vindt dit bericht leuk

hofsje

hofsje

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyza 18 feb - 21:45:40

Clement schreef:
Nou ik vroeg me af of de transfers bijgehouden worden of zit daar ook een bepaalde periode aan vast?

Transfers worden bij wk3 meestal per periode pas verwerkt
(Was meer een vraag voor de vraag muur ipv de klaagmuur

bbflood vindt dit bericht niet leuk

Clement

Clement

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyzo 19 feb - 9:34:27

Zal hier maar even reageren op WC-Eend, wil zijn transferlijst niet vervuilen natuurlijk. Volgens mij ben jij de persoon die het meest op alles reageert, accepteer dan ook als er iemand op jou een reactie geeft.

Maar denk dat je naam genoeg zegt over jou visie, alles wat jij zegt en doet is zoals het hoort. “ Wij van Wc-eend adviseren: Wc-eend”

Sluit af met de tekst- Het is maar een spelletje, neem het niet te serieus!

Patje vindt dit bericht leuk

Clement

Clement

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyzo 19 feb - 9:35:10

hofsje schreef:
Clement schreef:

Kon de topic vraagmuur niet vinden, heb je een linkje?
bbflood

bbflood

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Emptyzo 19 feb - 9:40:37

Clement schreef:
hofsje schreef:
Clement schreef:

Kon de topic vraagmuur niet vinden, heb je een linkje?
Die is er niet.

Ze zijn hier doorgaans erg langzaam in het verwerken van transfers.

Er is al wel hulp aangeboden, maar die is tot nu toe genegeerd.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 5 Empty

De Klaagmuur.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: