Er is toch een klagers app groep. Kunnen jullie daar niet gewoon blijven klagen.....
MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk
Rico
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 5 feb - 9:45:15
Dit is een klacht over het niet publiekelijk delen van de locatie van een klagers-Whatsapp-groep.
WCEendT vindt dit bericht leuk
WCEendT
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 5 feb - 19:09:04
Ik word soms zo moe van dit spel
Clement
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 5 feb - 19:23:39
WCEendT schreef:
Ik word soms zo moe van dit spel
Ga maar even slapen dan, kunnen de admins even in alle rust hun taak uitvoeren.
MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk
WCEendT
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 5 feb - 23:04:52
En we blijven maar reageren op een deal waar we niets mee te maken hebben voordat Otter zelf gereageerd heeft. Komisch toch eigenlijk wel.
@Rawolf Op wk1 is speciaal door en voor jou een regel ingevoerd dat je niet meer op andermans deals mag reageren, dus hou alsjeblieft gewoon je mond i.p.v. wijs te komen doen.
Rawolf vindt dit bericht leuk
Bennyboy
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 6 feb - 9:14:31
Ik wil klagen over dat oneindige gezeik van 'andere managers' in een deal.
In de deal van Jakobsen kijk ik dus vooral naar: ONE-DKO-PDM-BOR.. Graag jullie reactie voor je laten in het vervolg. Als je wil klagen doe je dat maar lekker hier! @bbflood @Flowtosti @Rawolf @Hofsje
Rick Steggerda
Posts : 730 Join date : 13-11-19 Age : 45 Location : Wijk bij Duurstede
Wisten jullie dat je waardering en dankbaarheid uitspreken zorgt voor minder stress en een langer leven?
Zo is het, Rick!
Clement
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 6 feb - 10:37:30
Je zou toch zeggen dat nu het fietsen weer begonnen is we allemaal wat vrolijker zouden zijn, helaas valt dit tegen. Tip daarom! Kijk het WK Veldrijden van gister even terug. Wordt je blij van!
Kozer90
Posts : 127 Join date : 24-08-22 Age : 33 Location : Kampen
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 6 feb - 11:11:53
Klacht over de eentonige wedstrijd veldrijden gisteren.
Bennyboy vindt dit bericht niet leuk
Rawolf
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 6 feb - 13:43:30
Bennyboy schreef:
In de deal van Jakobsen kijk ik dus vooral naar: ONE-DKO-PDM-BOR.. Graag jullie reactie voor je laten in het vervolg. Als je wil klagen doe je dat maar lekker hier! @bbflood @Flowtosti @Rawolf @Hofsje
Dit is een adminbericht geen klaag. graag vermelden als zodoende en in het daarvoor bestemde topic. Is hier totaal misplaatst
Patje
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 6 feb - 19:57:30
Het moet niet gekker worden: wc eend die altijd op de eerste rij staat om te zeuren bij andermans deals gaat anderen zeggen dat ze moeten zwijgen
Persoonlijk ben ik ook meer fan van wc eends transfer motiveringen toen hij dit vermengde met zijn cursus creatief schrijven. Iets als volgt: Topsprinter Jakobsen maakt verrassende overstap. Jakobsen die sinds zijn debuut na zijn zware crash steeds sterker is geworden en inmiddels door velen weer gezien wordt als ’s werelds beste sprinter vertrekt na vele jaren bij zijn team. Jakobsen is in combinatie met ’s werelds beste sprintaantrekker een garantie op een enorme hoeveelheid aan punten en het is dan niet meer dan logisch dat voor zo een renner enorm veel betaald wordt. Jakobsen is onder de sprinters wat Pogacar, Evenepoel en Rodriguez zijn voor het rondewerk. Rodriguez??? hoor ik u denken. Jawel deze jongeling bewees afgelopen week met enkele uitmuntende klimprestaties dat hij in 1 adem genoemd mag worden met pogacar en evenepoel. Dan hebben we het nog niet gehad over zijn tijdrijders-en afmakerscapaciteiten. Capaciteiten waarin hij een meester is om te verbergen dat hij ze heeft en zo duizenden verborgen wk-punten gaan opleveren. Maar terug naar Jakobsen: het gebeurt zelden dat zo een unieke renner beschikbaar komt (we vergeten even helemaal de transfers van pogacar, roglic, van aert, van der poel, vingegaard, girmay, ayuso, almeida en vele anderen). Het is dan ook niet meer dan logisch dat ongeveer het dubbele van wat hij realistisch gezien in zijn carrière bij elkaar gaat rijden betaald wordt. Een berekening hierbij maken ga ik uitzonderlijk niet doen, want zelfs na mijn cursus creatief schrijven ben ik niet in staat om zo een som ook maar enigszins geloofwaardig te doen overkomen!
Oh wacht ik koop Jakobsen dan doe ik even alsof in Jakobsen zijn stopvergoeding geen verbetering meer mogelijk is en Albanese nog vlot eventjes van 17 naar 50 gaat. Dat na 1 redelijk seizoen op voornamelijk 1.1 niveau.
Bennyboy, Flowtosti, Rick Steggerda en Rawolf vinden dit bericht leuk
WCEendT
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 6 feb - 22:08:12
Patje schreef:
Het moet niet gekker worden: wc eend die altijd op de eerste rij staat om te zeuren bij andermans deals gaat anderen zeggen dat ze moeten zwijgen
Persoonlijk ben ik ook meer fan van wc eends transfer motiveringen toen hij dit vermengde met zijn cursus creatief schrijven. Iets als volgt: Topsprinter Jakobsen maakt verrassende overstap. Jakobsen die sinds zijn debuut na zijn zware crash steeds sterker is geworden en inmiddels door velen weer gezien wordt als ’s werelds beste sprinter vertrekt na vele jaren bij zijn team. Jakobsen is in combinatie met ’s werelds beste sprintaantrekker een garantie op een enorme hoeveelheid aan punten en het is dan niet meer dan logisch dat voor zo een renner enorm veel betaald wordt. Jakobsen is onder de sprinters wat Pogacar, Evenepoel en Rodriguez zijn voor het rondewerk. Rodriguez??? hoor ik u denken. Jawel deze jongeling bewees afgelopen week met enkele uitmuntende klimprestaties dat hij in 1 adem genoemd mag worden met pogacar en evenepoel. Dan hebben we het nog niet gehad over zijn tijdrijders-en afmakerscapaciteiten. Capaciteiten waarin hij een meester is om te verbergen dat hij ze heeft en zo duizenden verborgen wk-punten gaan opleveren. Maar terug naar Jakobsen: het gebeurt zelden dat zo een unieke renner beschikbaar komt (we vergeten even helemaal de transfers van pogacar, roglic, van aert, van der poel, vingegaard, girmay, ayuso, almeida en vele anderen). Het is dan ook niet meer dan logisch dat ongeveer het dubbele van wat hij realistisch gezien in zijn carrière bij elkaar gaat rijden betaald wordt. Een berekening hierbij maken ga ik uitzonderlijk niet doen, want zelfs na mijn cursus creatief schrijven ben ik niet in staat om zo een som ook maar enigszins geloofwaardig te doen overkomen!
Oh wacht ik koop Jakobsen dan doe ik even alsof in Jakobsen zijn stopvergoeding geen verbetering meer mogelijk is en Albanese nog vlot eventjes van 17 naar 50 gaat. Dat na 1 redelijk seizoen op voornamelijk 1.1 niveau.
Wat moet jij toch elke keer van mij joh. Zelf Hessmann verkopen voor 175 mil en dan beetje Carlos Rodriguez gaan clownen Zuur dat je Gloag niet gewoon gekocht hebt toen ik je de kans gaf?
Bennyboy
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. di 7 feb - 8:44:56
Laten we wel wezen.... Carlos heeft wel weer zijn strijkijzerige capaciteit tentoongesteld Dus ik geef Patje een punt.
MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk
Kozer90
Posts : 127 Join date : 24-08-22 Age : 33 Location : Kampen
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. di 7 feb - 8:48:40
Klacht dat dit steeds meer een discussietopic wordt i.p.v. een klaagmuur.
MelvinBraam, Rick Steggerda en WCEendT vinden dit bericht leuk
Mochie07
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. di 7 feb - 9:36:07
Heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan alle berichten over het duel van Aert/vd Poel. 1 artikel is leuk, maar 500 is niet echt leuk...
Daarnaast even klagen dat Feyenoord nog scoorde in blessuretijd. Ik was blijer geweest als PSV die wedstrijd tegen verhoudingen in had gewonnen.
Allemaal ruis wat de aandacht afleid van de sportwedstrijden die er toe doen: Besseges en Valencia!
bbflood
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. di 7 feb - 18:59:18
Mochie07 schreef:
Heb me verschrikkelijk zitten ergeren aan alle berichten over het duel van Aert/vd Poel. 1 artikel is leuk, maar 500 is niet echt leuk...
Daarnaast even klagen dat Feyenoord nog scoorde in blessuretijd. Ik was blijer geweest als PSV die wedstrijd tegen verhoudingen in had gewonnen.
Allemaal ruis wat de aandacht afleid van de sportwedstrijden die er toe doen: Besseges en Valencia!
Laat iedereen zijn eigen mening lekker hebben. Ergernis leidt nergens toe.
hofsje
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. di 7 feb - 19:21:24
Bennyboy schreef:
Ik klaag over dit bericht dat Ben mijn naam onnodig noemt
Clement
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. vr 17 feb - 14:13:27
Mogen hier ook vragen gesteld worden? Of echt alleen klachten?
rage
Posts : 791 Join date : 11-11-19 Age : 33 Location : Oudenaarde
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. vr 17 feb - 14:14:16
Clement schreef:
Mogen hier ook vragen gesteld worden? Of echt alleen klachten?
Als de vraag indirect leid naar een verbetering wel, anders niet
Clement
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. za 18 feb - 20:30:06
Nou ik vroeg me af of de transfers bijgehouden worden of zit daar ook een bepaalde periode aan vast?
bbflood vindt dit bericht leuk
hofsje
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. za 18 feb - 21:45:40
Clement schreef:
Nou ik vroeg me af of de transfers bijgehouden worden of zit daar ook een bepaalde periode aan vast?
Transfers worden bij wk3 meestal per periode pas verwerkt (Was meer een vraag voor de vraag muur ipv de klaagmuur
bbflood vindt dit bericht niet leuk
Clement
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 19 feb - 9:34:27
Zal hier maar even reageren op WC-Eend, wil zijn transferlijst niet vervuilen natuurlijk. Volgens mij ben jij de persoon die het meest op alles reageert, accepteer dan ook als er iemand op jou een reactie geeft.
Maar denk dat je naam genoeg zegt over jou visie, alles wat jij zegt en doet is zoals het hoort. “ Wij van Wc-eend adviseren: Wc-eend”
Sluit af met de tekst- Het is maar een spelletje, neem het niet te serieus!
Patje vindt dit bericht leuk
Clement
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 19 feb - 9:35:10
hofsje schreef:
Clement schreef:
Transfers worden bij wk3 meestal per periode pas verwerkt (Was meer een vraag voor de vraag muur ipv de klaagmuur
Kon de topic vraagmuur niet vinden, heb je een linkje?
bbflood
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 19 feb - 9:40:37
Clement schreef:
hofsje schreef:
Clement schreef:
Kon de topic vraagmuur niet vinden, heb je een linkje?
Die is er niet.
Ze zijn hier doorgaans erg langzaam in het verwerken van transfers.
Er is al wel hulp aangeboden, maar die is tot nu toe genegeerd.