Serieus @Rawolf stop nou toch eens met op andermans deals te reageren, zeker voordat beide partijen hun bevestiging + uitleg gegeven hebben. Heb je vragen bij de deal, wacht dan gewoon de uitleg af en als je dan nog steeds niet tevreden bent app een vd admins en dien een klacht in.
Op WK1 is er een regel dat je niet op deals mag reageren waar je niet bij betrokken bent (een regel die ontstaan is door reacties van... @Rawolf). Tijd dat de admins deze regel ook op WK3 gaan hanteren. @Timodej@Bennyboy
Noud
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 9:08:24
Ik wil bij deze vragen om een officiele reprimande voor Rawolf aangaande het klagen in topics bij deals. Vind dat echt ongelofelijk ergerlijk en hij doet dit consequent op deze versie van WK.
Op andere versies is het in topics verboden en doet hij het ook veelvuldig via klachten richting admins en de transfercommissie. Ook dat vind ik bloedirritant en je moet jezelf ook eens afvragen of je niet teveel een bloedzuiger bent als je dat altijd nodig acht. Maar in topics openbaar klagen over transfers vind ik helemaal not done omdat je daarmee de waarde van renners rechtstreeks impacteert.
Chris85 vindt dit bericht leuk
Bennyboy
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 10:21:26
WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Waar slaat dit nu weer op
Serieus @Rawolf stop nou toch eens met op andermans deals te reageren, zeker voordat beide partijen hun bevestiging + uitleg gegeven hebben. Heb je vragen bij de deal, wacht dan gewoon de uitleg af en als je dan nog steeds niet tevreden bent app een vd admins en dien een klacht in.
Op WK1 is er een regel dat je niet op deals mag reageren waar je niet bij betrokken bent (een regel die ontstaan is door reacties van... @Rawolf). Tijd dat de admins deze regel ook op WK3 gaan hanteren. @Timodej@Bennyboy
Eens, we komen hierop terug!
Rawolf
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 11:37:10
Noud schreef:
Ik wil bij deze vragen om een officiele reprimande voor Rawolf aangaande het klagen in topics bij deals. Vind dat echt ongelofelijk ergerlijk en hij doet dit consequent op deze versie van WK.
Op andere versies is het in topics verboden en doet hij het ook veelvuldig via klachten richting admins en de transfercommissie. Ook dat vind ik bloedirritant en je moet jezelf ook eens afvragen of je niet teveel een bloedzuiger bent als je dat altijd nodig acht. Maar in topics openbaar klagen over transfers vind ik helemaal not done omdat je daarmee de waarde van renners rechtstreeks impacteert.
Dit bericht is net zo'n onzin als sommige deals
Rawolf
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 11:43:00
WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Mijn actie was misschien wat impulsief, eens. Die WK1 regel bestond al voor ik speelde trouwens, die zin is dus smaas en laster richting mij.
Al is die regel misschien wat meer actief geforceerd door mijn acties dus ik zie t door de vingers.
Rawolf
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 11:45:39
Van mij hoeft de deal trouwens niet afgekeurd te worden hoor, FGU en IAM zijn allebei teams in het linkerrijtje. Qua balans in bet spel is er geen urgentie 1 van deze partijen voor zichzelf te beschermen. Ik was dus ook niet van plan een klacht in te dienen.
Peter Post Forever
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 12:06:39
Rawolf schreef:
Van mij hoeft de deal trouwens niet afgekeurd te worden hoor, FGU en IAM zijn allebei teams in het linkerrijtje. Qua balans in bet spel is er geen urgentie 1 van deze partijen voor zichzelf te beschermen. Ik was dus ook niet van plan een klacht in te dienen.
Maar waarom reageer je dan? Doe dat dan gewoon niet.
Timodej
Posts : 961 Join date : 11-11-19 Age : 32 Location : Rotterdam
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 12:44:31
hofsje schreef:
Opleidingsrenners in p2 Nog geen topic helaas
Komt. Dit weekend hebben we allen geen tijd gehad, en eerder ging nog niet.
Rick Steggerda
Posts : 730 Join date : 13-11-19 Age : 45 Location : Wijk bij Duurstede
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 12:47:36
Timodej schreef:
hofsje schreef:
Is er al, dankzij razende Chiel.
MelvinBraam vindt dit bericht leuk
Timodej
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 12 apr - 12:58:20
Rick Steggerda schreef:
Timodej schreef:
hofsje schreef:
Is er al, dankzij razende Chiel.
Haha zie je! Zo snel als het licht die jongen.
Rick Steggerda vindt dit bericht leuk
Clement
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 19 apr - 7:51:06
WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Wil je bovenstaande dan ook zelf toepassen @WCEendt, inzake de Landa deal.
Of heb jij een status aparte?
Rick Steggerda, Rawolf en Patje vinden dit bericht leuk
WCEendT
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 19 apr - 14:18:30
Clement schreef:
WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Wil je bovenstaande dan ook zelf toepassen @WCEendt, inzake de Landa deal.
Of heb jij een status aparte?
Onze clown Jonathan ff terugpakken.
hofsje vindt dit bericht leuk
Timodej
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 19 apr - 14:21:21
Kom, kom, kinders. Vrede op aarde. Heb je naasten lief.
Mochie07 vindt dit bericht niet leuk
Flowtosti
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 19 apr - 14:32:35
Timodej schreef:
Kom, kom, kinders. Vrede op aarde. Heb je naasten lief.
Wat is je klacht?
Mochie07 en Timodej vinden dit bericht leuk
WCEendT
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 19 apr - 15:54:20
Mijn klacht is dat Timo niet begrijpt hoe de klaagmuur werkt.
MelvinBraam en Mochie07 vinden dit bericht leuk
Mochie07
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. vr 12 mei - 8:44:24
Ik vind het irritant als mensen mij een PM sturen nadat ik interesses kenbaar hebt gemaakt op de TL, en dan in die PM NIET(!) vermelden welke renners ik had genoemd. Nu moet ik zelf terug naar zijn TL klikken om te kijken wie ik ookalweer graag wilde.
Ik kan niet uit mijn hoofd leren wie in welk team rijd jongens!! Help me een beetje!!
Rick Steggerda vindt dit bericht leuk
rage
Posts : 791 Join date : 11-11-19 Age : 33 Location : Oudenaarde
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. vr 12 mei - 9:02:35
Mochie07 schreef:
Ik vind het irritant als mensen mij een PM sturen nadat ik interesses kenbaar hebt gemaakt op de TL, en dan in die PM NIET(!) vermelden welke renners ik had genoemd. Nu moet ik zelf terug naar zijn TL klikken om te kijken wie ik ookalweer graag wilde.
Ik kan niet uit mijn hoofd leren wie in welk team rijd jongens!! Help me een beetje!!
ChatGPT gebruiken?
Timodej
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. vr 12 mei - 9:58:25
rage schreef:
Mochie07 schreef:
ChatGPT gebruiken?
Dit is niet het topic voor goedbedoelde suggesties, maar voor klachten! Ik wou dat mensen dat eens begrepen!
MelvinBraam
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. vr 12 mei - 15:54:49
klacht dat Timo zich hypocriet gedraagt
Timodej vindt dit bericht leuk
Timodej
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 14 mei - 11:19:22
Klacht dat Melvin mijn persoonlijke groei en ontwikkeling niet erkent.
Rawolf
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 14 mei - 22:53:54
Dit is wel weer ellende hoor die Covid... remco weg. Echt jammer had mooie battle kunnen worden in de bergen.
Mijn team word deze giro ook niet gespaard van Covid met Barguil, Lafay, Zoccaratto en Ganna.
Timodej
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 15 mei - 9:37:22
Ik sluit me aan bij de klacht van Rawolf. Mijn rijtje renners die er uit liggen met covid wordt steeds langer...
Wk2 Aleotti, wk3 De Kleijn, Schachmann, Evenepoel
Mochie07
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. wo 17 mei - 15:37:21
Zelfs ik ben de regen in de giro nu zat....
Flowtosti
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. zo 21 mei - 9:53:38
Ik wil graag even klagen over het principe van huurdeals. Al dan niet als vooropgezet plan vind ik het een slechte ontwikkeling op alle wk's. Verschillende opties om het op te lossen of tegen te gaan hebben allemaal ook wel nadelen. De klacht is dus eigenlijk dat je er weinig tegen kunt doen, maar wel het spelplezier van de niet-betrokken managers beïnvloedt.
Mochie07 en Noud vinden dit bericht leuk
Patje
Onderwerp: Re: De Klaagmuur. ma 22 mei - 0:33:43
Flowtosti schreef:
Ik wil graag even klagen over het principe van huurdeals. Al dan niet als vooropgezet plan vind ik het een slechte ontwikkeling op alle wk's. Verschillende opties om het op te lossen of tegen te gaan hebben allemaal ook wel nadelen. De klacht is dus eigenlijk dat je er weinig tegen kunt doen, maar wel het spelplezier van de niet-betrokken managers beïnvloedt.
Ik begrijp dit niet zo goed: is dit iets dat bezig is op dit WK of welke deals bedoel je hiermee juist?
Eigen klacht: jammer dat renners als Roglic, Mas en Kamna niet even op de tl worden gezet of kenbaar wordt gemaakt dat deze te koop zijn zodat iedereen de kans krijgt een bod te doen.
Bennyboy en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk