Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TEL - ABS

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal TEL - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - ABS   Deal TEL - ABS Emptydi 1 nov - 15:36:56

Naar TEL: van Tricht + Galvan
Naar ABS: Moschetti + Howson

2 renners uit de nieuwe Q3.5 ploeg komen ABS versterken komend seizoen. Ik verwacht dat deze ploeg een leuke Italiaans/Zwitsers PCT programma met een paar WT koersen gaat rijden, waardoor deze renners veel kansen krijgen om punten te scoren en hun SV te verhogen.

Howson scoort als all-rounder al jaren constant wanneer hij de kans krijgt in korte rondjes op lager niveau. Deze kansen zal hij nu meer gaan krijgen. Heeft daarnaast een prima SV voor wat zekere waarde richting mijn team.

Mochetti is een beetje een gok. Kwam als redelijk groot talent, maar het is er nog niet echt uit gekomen. Trek staat nu niet bekend als de ploeg van de sprinters, maar ik denk dat hij toch meer had mogen laten zien. Met een stap terug denk ik dat hij in koersen terecht komt die meer op zijn niveau zijn. Op dit niveau verwacht ik dan ook dat hij een van de betere renners zal zijn. Daarnaast is hij op papier veruit de snelste man van deze ploeg, waardoor hij op vlakke parcoursen altijd kopman zal zijn.

Van beide renners verwacht ik zo'n 100 punten per jaar en 25-30 SV, wat voor mij neer komt op zo'n 85-90 miljoen richting mijn kant.

Twee talenten verlaten voor dit bedrag mijn team. Van Tricht is een leuk talent die nog veel te bewijzen heeft. Ik heb hem voor 56 mil bij de neo's gekocht, wat ik een prima prijs vond. Na 1 seizoen heeft hij wat hoopvolle dingen laten zien, maar loopt het ook nog niet over. Ik was daarom bereid om hem voor een kleine winst te laten gaan. Galvan is een prima renner waarmee het alle kanten op kan. Het loopt niet over van talent, maar kan een leuke renner voor erbij blijken. Ik zet van Tricht op zo'n 65 in en Galvan op 20. Zo zijn we tot een mooie deal in balans gekomen, waarin de zekerheid bij mij ligt, en de kans tot een doorbraak van van Tricht bij Kozer.

Kozer/Arjan bedankt voor de onderhandeling. Ik wil daar even bij vermelden dat ik je een hele goede toevoeging aan het spel vind! Fijne manier van onderhandelen en communiceren, en genoeg gezond verstand van wielrennen en het spel algemeen. Dat mag gezegd worden vind ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90

Deal TEL - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - ABS   Deal TEL - ABS Emptydi 1 nov - 17:28:29

Deal klopt.

De vertrekkers zijn Howson en Moschetti. Howson is van mijn oude team en mocht daarom vertrekken. Precies zoals Chiel omschrijft, stabiele renner die meer eigen kansen zal gaan krijgen de komende jaren bij zijn nieuwe team. Moschetti hoefde zeker niet weg, maar was nodig om tot een deal te komen. Daarnaast heb ik al een aantal andere snelle mannen in de selectie en vond ik het op deze manier aanvaardbaar om hem te laten gaan.

Deze deal past weer in het straatje van het verjongen van het team. Voor mijzelf zie ik vooral de potentie en kansen bij Van Tricht. In mijn ogen een talent, wat dit jaar logischerwijs nog wat in de schaduw en in dienst van de kanonnen van QS heeft gereden. Naarmate de jaren zullen vorderen, hoop ik dat hij de volgende stappen kan maken en wat meer voor zichzelf zal mogen gaan koersen. Waar Chiel de zekerheid in zijn team krijgt met de stop van Howson en Moschetti, hoop ik dat de potentie van Van Tricht mij weer een stap verder zal gaan brengen.
Galvan is erbij betrokken geraakt, om de deal weer wat meer in balans te brengen. Hopelijk kan hij nog een stapje zetten en via de Spaanse circuit toch nog wat punten binnen gaan brengen. Heeft een vaste rol bij KERN en is zo dus de komende jaren verzekerd van heel wat kilometers in Spanje.

Chiel, bedankt voor de deal en leuke onderhandelingen. Natuurlijk ook leuk om te horen, ik zelf speel het spel ook met veel plezier door de contacten en onderhandelingen die ik met velen van jullie gehad heb!

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Bennyboy

Bennyboy

Deal TEL - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - ABS   Deal TEL - ABS Emptydi 1 nov - 21:26:25

Akkoord

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Deal TEL - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - ABS   Deal TEL - ABS Empty