Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal COR - ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal COR - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal COR - ONE   Deal COR - ONE Emptydo 24 nov - 8:54:38

Naar COR: Alessandro Fedeli + 17.5
Naar ONE: Timothy Dupont

De eerste deal sinds het aantreden bij mijn nieuwe team. Naar Corendon komt Fedeli, die de afgelopen jaren wel te boek staat als een teamhopper. Want 4 teams in ruim 2 jaar tijd, dat kunnen weinig renners zeggen. We hopen dat zijn laatste stap voor de komende jaren is, zodat ie zich kan ontplooien als een ware puntenpakker voor het nieuwe Q36.5 Pro Cycling Team. Hij wordt daar in onze ogen een van de kopmannen, waardoor hij vrijuit ervoor kan zorgen dat Q36.5 de punten binnenhaalt. Met zijn 26 jaar, de ideale leeftijd om te laten zien wat ie echt in zijn mars heeft.

Hiervoor gaat Dupont het team verlaten, het is nog niet zeker of ie volgend jaar een team heeft. Wegens privéomstandigheden een zwaar jaar gehad, kan zeker nog zijn waarde hebben bij vele teams. Echter zal dat in mijn ogen toch snel in dienst zijn, waardoor de kans op punten wat minder is. Met het toevoegen van de 17.5 cash, krijg ik in mijn ogen toch meer dan de 60 sv die Dupont anders zou opbrengen.

Bedankt voor de snelle deal en hopelijk zal Timothy zijn plekje vinden volgend jaar!

Baske vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal COR - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR - ONE   Deal COR - ONE Emptydo 24 nov - 9:21:06

Deal klopt.

Verwacht dat Dupont wel ergens weer gaat rijden. Ik zie het dan zo dat ik een risico loop van 2,5M als hij niet een team gaat vinden. Uitgaande van de waarde die ik Fedeli geef en waarvoor ik hem dan gekocht heb.
En als Dupont ergens een contract krijg is die 2,5M erg snel terug verdiend. Hij geeft zelf aan nog wel een paar jaar te willen doorgaan.

Ook bedankt Hap.

Hapsnurker en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal COR - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: