Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal COR-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal COR-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal COR-IAM   Deal COR-IAM Emptydi 29 nov - 12:09:20

Naar Corendon: Hermans, Ben + 15 
Naar IamCycling: Quinn, Sean

Bij deze gaat Hermans mijn team verlaten. Ik had Hermans gehaald voor de doorverkoop of als stopvergoeding. Helaas gaat hij nog een jaar door. Daarom past hij niet in mijn talenten team. Quinn heb ik al eerder geprobeerd te halen maar helaas was dit niet gelukt. Nu een nieuwe manager is aangesteld heb ik de onderhandelingen weer opnieuw opgepakt. Ik tast diep in de buidel, zeker gezien de transfer op wk2. Maar omdat Quinn jong is en zich al af en toe laat zien heb ik dit er voor over. Hij heeft veel potentie omdat hij een sterke renner is en een prima finale kan rijden. Daarnaast is Hermans al op leeftijd dus zijn de verwachtingen ook laag. Hij heeft dit jaar long-Covid gehad en is ook nog maar te zien of hij daarvan hersteld. Het geld was nodig om Hapsnurker te doen overtuigen. 
Bedankt voor de onderhandelingen! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal COR-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COR-IAM   Deal COR-IAM Emptydi 29 nov - 12:30:37

Deal klopt, Quinn natuurlijk interessant renner voor de toekomst. Maar op deze manier haal ik toch een mooi bedrag binnen korte termijn en met de sv van Hermans ook nog op langere termijn. Als Ben nog wat puntjes gaat halen dan wordt de deal nog beter.

Melvin succes met Sean.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal COR-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: