Naar AND - Vd Berg + Degenkolb + Vanmarcke + Wallays + 5
Naar COR - Skujins + Capiot + Gestel + vd Zande
Dit is mijn eerste deal als manager en hoop niet dat alle onderhandelingen zo stroef lopen. Hapsnurker wilde zijn oude renners graag hebben voor de punten, ik heb interesse in SV dus zijn we toch bij elkaar gekomen. Deze deal & de waardes zijn uitvoerig met mijn coach Melvin besproken en daardoor heb ik er toch meer uitgehaald, dus Melvin bedankt!
Naar Androni komen twee renners die hun sporen aardig verdiend hebben, veel sv vertegenwoordigen maar daar haal ik zo ook voor binnen. Degenkolb en Vanmarcke samen goed voor 190 miljoen die ik in de toekomst goed kan gebruiken. Iedere punt die ze binnen halen is winst voor mij.
Tevens komt Vd berg (25) versterking brengen, leuke renner om te volgen (landgenoot) en ik zie in hem meer dan dat er nu uitkomt. Om de deal rond te maken komen Wallys (25) + 5 cash erbij.
Het team verlaten Skujins (70) Capiot (75) Gestel (70) vd Zande (30), Hierbij verzilver ik een behoorlijk hoeveelheid sv maar ook potentiële punten volgend jaar. Echter heb ik het vizier niet op volgend jaar, ben van mening dat ik niet een team heb waarmee ik kampioen kan worden. Daar wil ik wel aanbouwen en met de SV denk ik hier een goeie stap te zetten.
Als je de waardes samenbrengt:
Naar AND = 245
Naar COR = 245
Hapsnurker bedankt voor je geduld en succes met je renners die weer terugkomen!