Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Complimentenmuur

Ga naar beneden 
+11
Mochie07
MelvinBraam
Rawolf
Kozer90
WCEendT
Chris85
Timodej
rage
Bennyboy
Flowtosti
Rick Steggerda
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 21 aug - 17:15:05

Rawolf schreef:
Noud schreef:
Ik wil een compliment maken naar Ben! Al een hele periode niet meer betrokken geweest bij negativiteit en als manager een absolute klasbak. Ga zo door Ben!

22 augustus

Deal AST - ALL

Noud zal idd wel wat van Ben moeten hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 305
Join date : 09-06-20

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 21 aug - 17:26:54

Wat zijn jullie negatief joh. Ik ben helemaal niet met Ben in onderhandeling.

Ik wou gewoon wat positiviteit toevoegen hier.

Bennyboy, MelvinBraam, Rawolf en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 23 okt - 11:52:01

Mijn mede admins zijn echt klasbakken. Mag gezegd worden!

Mochie07 vindt dit bericht leuk

Rawolf vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 4 dec - 14:50:02

complimenten dat er al lang geen sancties hebben plaatsgevonden vanwege inactiviteit. We lijken nu een lange/vaste kern te pakken hebben. Veel plezier komende periode op dit WK Smile

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90


Posts : 227
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 4 dec - 20:13:06

Complimenten dat alles weer is bijgewerkt!Smile

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 305
Join date : 09-06-20

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptywo 27 dec - 15:33:39

Ik wil een compliment maken naar Patje en WCeendt dat ze zo volwassen met elkaar omgaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 614
Join date : 09-11-19
Age : 35

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptywo 27 dec - 18:38:51

Noud schreef:
Ik wil een compliment maken naar Patje en WCeendt dat ze zo volwassen met elkaar omgaan!

Wist niet dat ze het al hadden bij gelegd
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptydo 28 dec - 10:40:34

Complimenten voor het betrekken van de deelnemers aan de top 10 neos

Joske47, Bennyboy, Mochie07, Rawolf en Clement vinden dit bericht leuk

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90


Posts : 227
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyza 6 jan - 9:10:50

Complimenten voor de snelle verwerking ook weer van de eerste avond NEO sale. Leuk om al de bijgewerkte teams te zien! En iedereen complimenten voor de avond gisteren, was een mooie bieding strijd die fair verlopen is. Op naar vanavond!Smile

MelvinBraam, Chris85, rage, Rawolf en Clement vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 274
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptydo 25 jan - 13:51:15

Complimenten over de nieuwe voorstellen die zijn binnengekomen op Arensman, heeft de oproep toch geholpen blijkbaar. Heb nu een goed overzicht wat de interesse is en de bijbehorende waarde waarmee ik de betreffende managers ga contacten om tot een deal te komen.

Bennyboy, BryanC, MelvinBraam en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptydo 25 jan - 18:18:55

Clement schreef:
Complimenten over de nieuwe voorstellen die zijn binnengekomen op Arensman, heeft de oproep toch geholpen blijkbaar. Heb nu een goed overzicht wat de interesse is en de bijbehorende waarde waarmee ik de betreffende managers ga contacten om tot een deal te komen.


Ik heb nog steeds niks gehoord....
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 274
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptydo 25 jan - 21:49:09

Rawolf schreef:
Clement schreef:
Complimenten over de nieuwe voorstellen die zijn binnengekomen op Arensman, heeft de oproep toch geholpen blijkbaar. Heb nu een goed overzicht wat de interesse is en de bijbehorende waarde waarmee ik de betreffende managers ga contacten om tot een deal te komen.


Ik heb nog steeds niks gehoord....

Je hebt ook geen voorstel gedaan chef.

Rawolf vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 614
Join date : 09-11-19
Age : 35

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyvr 26 jan - 0:58:25

Dit is het verkeerde topic voor jullie laatste reacties Rawolf en Clement ,hier geven we alleen complimenten lol!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyvr 26 jan - 2:57:21

Clement schreef:
Rawolf schreef:
Clement schreef:
Complimenten over de nieuwe voorstellen die zijn binnengekomen op Arensman, heeft de oproep toch geholpen blijkbaar. Heb nu een goed overzicht wat de interesse is en de bijbehorende waarde waarmee ik de betreffende managers ga contacten om tot een deal te komen.


Ik heb nog steeds niks gehoord....

Je hebt ook geen voorstel gedaan chef.

Als ik voor mezelf spreek zou het wel gewoon heel fijn zijn om interesses te horen, zodat we ook een voorstel kunnen doen.

Ook hoe WK altijd gewerkt heeft: interesses -> counter interesse -> openingsbod.

On topic: complimenten naar Hofsje, de bewaker vd complimenten muur.

Rawolf vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptydi 13 feb - 17:49:41

Citaat :
Op deze transferlijst geef ik aan welke renners te koop zijn. Dit betekent niet dat ze allemaal voor bijvoorbeeld een rijdende stop weg mogen. Als je interesse toont in renners van de transferlijst, zal ik tegeninteresses geven uit jouw team. Ik zal daarbij eerst kijken naar jouw TL en daar uit kiezen maar als ik daar geen of erg weinig namen zie die ik in een mogelijke transfer zie zitten met je interesses, zal ik ook namen uit de rest van je team noemen. BELANGRIJK: Daarna verwacht ik van jou een concreet bod of een melding dat je met mijn tegeninteresses geen mogelijkheden ziet. Verder informeren naar waardes om mij eerst een bod te laten doen, terwijl jij interesse toont, zijn zinloos en zullen alleen leiden tot frustraties bij ons allebei. Hierop zal ik dan weer reageren met een tegenbod, of natuurlijk het accepteren van het bod. Als ik het gevoel heb dat we zo ver uit elkaar liggen qua waardering dat een transfer extreem onrealistisch lijkt, dan zal ik dat terugkoppelen en kunnen de onderhandelingen worden afgebroken.

Complimenten naar Rico! Zo hoort het!
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 585
Join date : 28-01-20

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 26 feb - 9:22:25

Mooie toevoeging om te zien wie er punten heeft gescoord. Mooie verbetering!

MelvinBraam, Pozzovivo112, Timodej, Rick Steggerda, Hapsnurker en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90


Posts : 227
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 26 feb - 17:53:20

De snelle verwerking van de transfer en snelle verwerking van de uitslagen!

Timodej en Hapsnurker vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Emptyma 26 feb - 18:42:56

Foldager is nog vaker verhandeld dan dat Lefevere zn eigen renners bekritiseerd heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Complimentenmuur   De Complimentenmuur - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Complimentenmuur
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: