Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal EOK - SAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Emptywo 28 dec - 20:17:50

Naar EOK: LANDA Mikel + KWIATKOWSKI Michal + 230
Naar SAL: RODRIGUEZ CANO Carlos

Met pijn in het hart gaat Carlos het team verlaten. Ik zal altijd fan blijven van deze fantastische coureur, maar ik heb 1 doel op dit spel en dat is WK winnen in mijn ogen kan ik dan zo'n bod niet laten liggen. 450 Miljoen in 100% zekere waarden + punten Landa/Kwiatko komende jaren.

Voor Carlos zal het heel lastig worden om ook daadwerkelijk dit bedrag bij elkaar te fietsen gedurende zijn carrière, maar ik ben van mening dat je ook moet betalen voor de zekerheid die dit soort renners je brengen. Zekerheid van 10-15 jaar lang een geweldige puntenpakker hebben die er al die jaren voor gaat zorgen dat jij bovenin meedoet. Neem als voorbeeld de Roglic + Vingegaard + 25 = Pogacar deal uit 2021, waar Rick ook meer waarde wegdoet voor diezelfde zekerheid die ik hierboven noem. Op WK laat niemand zijn absolute toppers gaan voor het realistische scenario in waarde, dat heb ik ook meegewogen in mijn vraagprijs.

Ik ga je missen in mijn team, maar ik zal altijd voor je blijven juichen!

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Emptywo 28 dec - 23:02:34

Deze deal klopt. En ja, als je puur naar geldwaarde kijkt dan betaal ik waarschijnlijk teveel. Maar als iemand over een paar weken 250 miljoen voor een onbewezen junior aftikt, betaalt die dan ook teveel?

Carlos wordt straks 22, dus nog een seizoen of 15 voor de boeg. Onmiskenbaar is dit wel een van de grootste talenten in het wielrennen. Vrij allround en een zeer goede klimmer al op zijn leeftijd.

In dit spel zijn dit de renners waar het om draait en daar mag wat mij betreft een opslag voor gerekend worden die niet in geld is uit te drukken. Onze makker Thomas heeft hier ook zeker gebruik van gemaakt, want wat ik hier geef is toch alweer wat meer dan het initiële stevige bod dat ik in zn mailbox dropte.

Bij mij vertrekken Kwiat en Landa, 2 steeds ouder wordende renners die tevens niet ideaal zijn voor dit spel. En een berg cash, het grootste gedeelte is erfenis van Nibali, die deze deal ongetwijfeld met goedkeuring aanschouwt.

Misschien zijn er nog vragen over deze deal die ik kan beantwoorden. Wat ik niet kan beantwoorden is de vraag om precies te onderbouwen dat de waarde van Carlos 450 miljoen + nog wat punten van Kwiat en Landa is. Maar de geest van deze deal is denk ik wel duidelijk.
Bennyboy

Bennyboy

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Emptydo 29 dec - 8:19:21

We hebben een klacht binnengekregen over deze deal. Deze gaat dus worden besproken.
Gast
Gast

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Emptydo 29 dec - 10:54:13

Zie voor verdere toelichting ook 'De Klaagmuur'
Bennyboy

Bennyboy

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Emptydo 29 dec - 19:11:59

Ook al vinden we dat er heel veel wordt betaald, toch keuren we deze goed. We weten nou eenmaal niet wat de top is van dit toptalent. Feit is dat hij meer dan 500 punten haalde en pas 21 jaar jong is.....

Bijkomend punt is dat hier ook nog eens managers in kwestie zijn die al jaren WK doen en exact weten wat ze aan het doen zijn.

Bedankt weer, kwestie afgehandeld.

off topic: er zijn verschillende reacties op de klaagmuur, maar openheid is gewoon prima wat ons betreft. Zoals Hapsnurker aangaf: soms wil je ook leren en weten waarom managers iets doen.

Chris85, Timodej en Hapsnurker vinden dit bericht leuk

Gast
Gast

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Emptydo 29 dec - 19:40:03

ben_pronk schreef:
Ook al vinden we dat er heel veel wordt betaald, toch keuren we deze goed. We weten nou eenmaal niet wat de top is van dit toptalent. Feit is dat hij meer dan 500 punten haalde en pas 21 jaar jong is.....

Bijkomend punt is dat hier ook nog eens managers in kwestie zijn die al jaren WK doen en exact weten wat ze aan het doen zijn.

Bedankt weer, kwestie afgehandeld.

off topic: er zijn verschillende reacties op de klaagmuur, maar openheid is gewoon prima wat ons betreft. Zoals Hapsnurker aangaf: soms wil je ook leren en weten waarom managers iets doen.

Bedankt dat er nog vandaag reactie kon komen!
Timmerhuis

Timmerhuis

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Emptydo 29 dec - 20:28:09

Mooi!
Uiteindelijk ist natürlich ook wat een gek ervoor geeft..
Gesponsorde inhoud

Deal EOK - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - SAL   Deal EOK - SAL Empty

Deal EOK - SAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: