Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

DEAL IAM - FGU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

DEAL IAM - FGU Empty
BerichtOnderwerp: DEAL IAM - FGU   DEAL IAM - FGU Emptywo 1 feb - 21:39:57

Naar IAM: 103
Naar FGU: Julien Simon + Mathis Le Berre

God mag verhoeden dat Quintana niet opeens een deal tekent ergens, want zijn geld gaat nu deels naar Melvin. Ik koop Julien Simon, goede SV en 37 jaar, met de hoop op nog een reeks punten dit jaar. Hij is anders gaan trainen en dat heeft in 2022 vruchten afgeworpen. Zie geen reden waarom dat in 23 niet nog een keer kan, al zal het vast net iets minder zijn. Omdat mijn geld na de neo kwam, heb ik niet mee kunnen bieden in eerste instantie. Ik heb vrij veel mensen gepolst, maar prijzen waren sky high of renners zitten al meteen vast. Le Berre is een gokje. Het is geen veelwinnaar en vooral iemand voor de lang ontsnapping. Maar binnen Arkea en het circuit dat hij rijdt zie ik hem wel punten halen. Wellicht groeit hij door tot een goede eendagscoureur.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

DEAL IAM - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL IAM - FGU   DEAL IAM - FGU Emptyvr 3 feb - 10:58:24

Deal klopt, Doordat ik Mozzato heb verkocht en Engelhardt heb gekocht had ik te veel renners en kwam ik cash te kort. Door deze deal los ik dit probleem al vroeg in de periode grotendeels op. Ik verkoop Simon voor ongeveer zijn sv en Berre met een kleine winst. Het is geen denderende deal maar gezien ik de cash nodig heb ben ik toch overstag gegaan. 
Bedankt voor de snelle onderhandelingen! Veel plezier met de renners!
Terug naar boven Ga naar beneden

DEAL IAM - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: