Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal: ONE - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal: ONE  - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: ONE - AST   Deal: ONE  - AST Emptyvr 21 apr - 16:29:07

Naar ONE: M. van Gils
Naar AST: G. van Avermaet + 75 mil

Deze deal doet eigenlijk pijn in mijn hart, maar toch moet ik het doen. Team Astana is net zoals in het echt in het slob geraakt en we moeten een nieuwe strategie gaan uitkiezen. Maxim van Gils is daar één van de slachtoffers van. Bert had een mooi openingsbod wat me erg deed twijfelen. Een bedrag van 150 mil vond ik hem zeker wel waard en nu met zijn laatste drie TOP - resultaten helemaal. Bert was echter bereid nog verder te gaan! In 1,5 periode heeft hij nu zijn waarde verdubbeld.

Voor hem komt vooral veel vaste waarde en cashgeld, iets wat we nodig hebben om Lopez ooit terug te halen. Daarnaast kan ik misschien iets leuks pakken tijdens de zomer neosale.

Bert, dankje en succes met de talentvolle van Gils.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

Deal: ONE  - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: ONE - AST   Deal: ONE  - AST Emptyvr 21 apr - 19:07:32

Van Gils is een van die jonge renners die in de luwte bezig is om zich te ontwikkelen tot een multifunctionele renner. Kleine rondjes en eendagskoersen kan hij beide in excelleren. Denk dat hij alleen zijn mogelijkheden nog onvoldoende kent. Samen met Kron, Schmid,van Eetvelt, Jorgenson, Skjelmose zijn dit renners die de loopbaan doorlopen die vroeger heel gewoon was.
Wil me niet alleen focussen op Neo renners en was al een tijdje op zoek naar een renner die jong was en al resultaten boekt. Met van Gils heb ik dan eindelijk deze renner binnen. Met 210M denk ik dat er nog ruimte genoeg is. SV van 105M en dan 300-350 punten per jaar. Voor dit jaar zit hij al over de helft en de groei is er naar mijn mening nog niet uit.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal: ONE - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MUN - BOR
» Deal UNI - TIR
» Deal MOL - VAC
» Deal MUN - GBM
» Deal GBM - MOL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: