Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ONE - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal ONE - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - RAB   Deal ONE - RAB Emptyzo 23 apr - 9:27:51

Naar Once: Mikel Landa
Naar Rabobank: Izagirre, Gorka + Castroviejo, Jonathan + 42,5miljoen

Uitleg is in principe gegeven bij de deadline. Zal het hier nogmaals neerzetten;

Heb meerdere biedingen bekeken, berekend en andere mensen hun mening laten geven. Uiteindelijk is mijn gedachte geweest… heb Pedersen verkocht, daarmee kansen op winst volgend jaar weggedaan. Dan kun je voor een AK renner gaan, maar dat was Landa ook. Ik kies in deze voor snelle winst en met oog op de toekomst. Het laatste bod van bbflood wint.
157,5 miljoen is 30miljoen winst in 1 periode. Twee bejaarden die hopelijk rap stoppen want daarmee kunnen we verder bouwen aan het team. Bod van kung vond ik zeer boeiend, maar Adria is me meer waard. Kristoff ook zeer boeiend maar het bod van OConnor heeft me lang doen twijfelen. De vaste waarde heeft de doorslag gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal ONE - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - RAB   Deal ONE - RAB Emptyzo 23 apr - 9:34:48

Wil op dit wk ook wel weer naar boven de 2000 punten. Dat is mijn doelstelling op wk1. Met de verkoop van twee oudjes zet ik mijn Neo budget even een paar jaar door. Landa zit in de leeftijdscategorie Degenkolb en Vanmarcke. Die hebben ook nog wel toekomst.

Kelvin bedankt voor de deadline
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ONE - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: