Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MUN - FGU

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Timmerhuis

Timmerhuis

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptyza 29 apr - 16:21:11

Naar MUN: Uran + Pasqualon + Tim van Dijke + 10
Naar FGU: Healy

Prachtige deadline gehad met dank aan Peter Post Forever die de deadline (koehandel) wou starten.

Naar mijn mening is Koe Ben aardig goed uitgemolken.
Healy wordt veel succes gewenst in de toekomst bij FGU en zal nog hele mooie resultaten gaan rijden.

Ik voeg vaste waarde toe met SV van Uran en Pasqualon aan mijn ploeg. Tevens komt er een talent in de vorm van Tim van Dijke naar MUN die bij Jumbo nog veel progressie zal boeken en punten zal gaan scoren. + beetje zakgeld in de vorm van 10 miljoen cash.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptyza 29 apr - 18:33:19

Deal klopt.

Het geluk was aan mijn zijde. Niet alleen de coinflip, maar ook dat Timmerhuis mijn renners aantrekkelijk vond.

Is Healy zoveel waard? Ik denk van wel. Hij heeft bewezen in de Ardennen met de beste mee te kunnen en ik verwacht dat hij dat blijft doen. Het talent was er al, aangepaste voeding en meer training hebben hun vruchten afgeworpen. Door zijn verleden mag je verwachten dat het mentaal wel goed ziet en dat deze bevestiging enorme motivatie en geloof geeft om door te groeien.

Healy kan scoren in de heuvels, maar ook middengebergte. Hij heeft een tijdrit en kan uitgroeien tot een factor in weekrondes. Dat geeft veel puntenpotentie. Daarnaast is hij transfervrij. Benieuwd waar hij naar toe gaat. Een grote reden voor aanschaf: hij is 23. Samen met Jorgenson en Pogacar geeft dat zowel punten als lange termijnperspectief.

Qua betaling: Uran en Pasqualon vertegenwoordigen waarde maar hebben ook nog een jaarcontract. Ik heb nu hun SV al kunnen inzetten voor een talentvollle renner. Van Dijke is de factor in deze deal die maakt dat Healy betaalbaar blijkt of een hele dure investering.

Baske vindt dit bericht leuk

Timodej

Timodej

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptyzo 7 mei - 21:47:06

Deze zal verwerkt worden nadat de voorgaande deal bevestigd is.
Clement

Clement

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptyma 8 mei - 17:27:23

Timodej schreef:

Niet dat ik een deal wil dwarsbomen, maar mag je een deadline bod uitbrengen met iets wat je officieel nog niet hebt?

Dat zou kunnen betekenen dat je ook cash geld bied wat je nog niet hebt, om vervolgens als de deadline binnen is te zorgen dat je het geld hebt?

Meer dat ik deze strategie dan ook ga toepassen in de toekomst.
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptydi 9 mei - 9:01:42

Ik heb verzuimd bij de deal met Patje rond Uran verdere uitleg te geven, ook omdat deal er eentje was van met name uitruil SV. Dat is onhandig. Ik ben er sinds zijn bevestiging half april wél van uit gegaan dat de deal geldig was en de renners voor de deal met Healy van mij waren. Ik zal voortaan scherper zijn op uitleg geven.

bbflood vindt dit bericht leuk

Timodej

Timodej

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptywo 10 mei - 14:10:11

Clement schreef:
Timodej schreef:

Niet dat ik een deal wil dwarsbomen, maar mag je een deadline bod uitbrengen met iets wat je officieel nog niet hebt?

Dat zou kunnen betekenen dat je ook cash geld bied wat je nog niet hebt, om vervolgens als de deadline binnen is te zorgen dat je het geld hebt?

Goede vraag Clement. Ik begrijp de gedachtegang van @Rick Steggerda in dezen. De deal was bevestigd door Patje, maar hij was zijn eigen uitleg vergeten. Het gebeurt zelden dat wij op basis van een uitleg onze vraagtekens zetten bij een deal, en volgens mij is er nog nooit een deal definitief afgekeurd op basis van de uitleg. Voor de volgende keer graag iets meer aandacht hiervoor vragen van Rick lijkt me voldoende.

Voor wat betreft je vraag of je geld mag bieden dat je niet hebt is het antwoord "ja". Het is dan aan jezelf om te zorgen dat je aan het einde van de periode niet negatief staat. Gebeurt dit wel, dan zal na 1 week je best scorende renner in het voorgaande jaar via een deadline worden geveild.
Gast
Gast

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptywo 10 mei - 16:00:46

Timodej schreef:
Clement schreef:
Timodej schreef:

Goede vraag Clement. Ik begrijp de gedachtegang van @Rick Steggerda in dezen. De deal was bevestigd door Patje, maar hij was zijn eigen uitleg vergeten. Het gebeurt zelden dat wij op basis van een uitleg onze vraagtekens zetten bij een deal, en volgens mij is er nog nooit een deal definitief afgekeurd op basis van de uitleg. Voor de volgende keer graag iets meer aandacht hiervoor vragen van Rick lijkt me voldoende.

Voor wat betreft je vraag of je geld mag bieden dat je niet hebt is het antwoord "ja". Het is dan aan jezelf om te zorgen dat je aan het einde van de periode niet negatief staat. Gebeurt dit wel, dan zal na 1 week je best scorende renner in het voorgaande jaar via een deadline worden geveild.

Excuus voor het 'spammen' van deze deal, maar dit brengt een paar vragen bij mij op.

Mag je in zo'n deadline alleen met geld bieden of is het een normale, maar geforceerde deadline waar de manager alsnog het beste bod mag kiezen?
Timodej

Timodej

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptywo 10 mei - 16:18:10

Dat laatste, maar als daarbij nog niet voldoende cash wordt verkregen om niet meer negatief te staan wordt de volgende renner geveild. Deal MUN - FGU 1f60b
Clement

Clement

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptywo 10 mei - 19:38:49

Timodej schreef:
Clement schreef:
Timodej schreef:

Helder en eens om deze deal niet te bediscussiëren. Alleen waar zit het verschil met de Neo’s? Daar mag je geen geld bieden wat je niet hebt?
Rico

Rico

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptywo 10 mei - 19:44:11

Een FT deadline is een speciaal soort deadline waarin alleen met cash dat op dat moment in bezit is, geboden mag worden. Op andere wk's is dat het cash-bedrag dat aan het begin van de periode in bezit is, ik weet niet precies of dat op wk3 anders is met prijzengeld dat meteen wordt toegekend. Ik laat het graag aan de admins om je daar nog duidelijkheid over te geven.
Timodej

Timodej

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptywo 10 mei - 21:09:44

Budget wordt op het moment van de start van de neo sale vast gezet (vrijdag 19u ongeveer). Na de eerste week mag prijzengeld weer gebruikt worden.
Clement

Clement

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Emptywo 10 mei - 21:32:31

Timodej schreef:
Budget wordt op het moment van de start van de neo sale vast gezet (vrijdag 19u ongeveer). Na de eerste week mag prijzengeld weer gebruikt worden.

Bedankt voor toelichting!
Gesponsorde inhoud

Deal MUN - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - FGU   Deal MUN - FGU Empty

Deal MUN - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: