Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal PDM - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - TIR   Deal PDM - TIR Emptydo 4 mei - 20:47:24

Naar PDM: Daryl Impey + Laurent Pichon + Maxime Bouet + Daniël Oss + 10
Naar TIR: Madis Mihkels + Jordi Lopez

Tijd getwijfeld of ik mijn stoppers moest behouden voor de neo-sale of ze nu voor een groot talent al verkopen. Besloten tot verkoop omdat de neo sale toch onzeker blijft. Zelfs met een topbudget kun je de renners die je liefst wilt mislopen. Mij afgelopen keer helaas ook gebeurd met mislopen van Gregoire (net overboden) en Poole (werd te veel door de familie afgeleid). Ga nu voor de zekerdere optie. Wilde eerst voor Healy gaan maar helaas was mijn bod in deadline niet toereikend. Daardoor komt nu met Mihkels een groot talent uit geboortejaar 2003 TIR versterken. Dit zelfs voor een lagere prijs dan waarvoor hij op dit WK in de neosale ging.

Lopez is enkel in de deal betrokken om PDM qua aantal renners niet te groot te laten worden.

Torsten succes met de 170 aan stops en 10 cash.

Ik hoop hiermee een volgende stap in het creëren van een top team voor over een jaar of 4 gezet te hebben. Gelukkig nog wel ruim 200 in cash en nog een paar potentiële toppers waarmee ik nog wel 1 a 2 leuke talenten kan halen bij de neo’s of al eerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - TIR   Deal PDM - TIR Emptydo 4 mei - 23:19:20

Klopt

Iets te hyped bij de neos én ook te lang gewacht en daardoor vol betaald voor Mihkels. Ik geloof nog steeds dat hij dat bedrag waard is of op zn minst gaat worden, maar toen ik mijn team eens grondig analyseerde viel hij wat uit de toon qua leeftijd. Ik verwacht eerst komende jaren nog geen wonderen van hem en als ik de stap naar de top 5 wil maken heb ik puntenpakkers nodig. Met Impey haal ik die nu in huis! Nee geintje, ik hoop deze impuls van cash en sv later dit jaar nuttig te besteden. Er zijn altijd managers op zoek naar cash en stoppers dus dat zal wel goed komen. Klein verliesje genomen om straks weer grotere stap vooruit te zetten (of tactiek weer helemaal om te gooien….)

Patrick succes met je 2003-boys! Lange adem gaat je vast weer doen stijgen in de rangen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: