Onderwerp: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 7:42:47
Aangezien het principe van die TL's met steeds maar namen te gaan opnoemen van andere teams waar je in veel gevallen toch geen reactie meer op krijgt me begint te irriteren doe ik maar eens iets anders.
Heb je een leuke jongere ter beschikking laat het me even weten en dan zal ik een voorstel doen als in interesse heb in die renner.
Laatst aangepast door Pozzovivo112 op di 15 aug - 9:35:53; in totaal 1 keer bewerkt
Rawolf
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 12:39:45
Holter
MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk
Clement
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 14:14:24
Dat is ook wel een bijzondere gang van zaken, je eigen TL is niet up to date. Er wordt navraag gedaan of je wel op de interesses reageert en daar komt geen reactie op.
Vervolgens ga je even een nieuwe soort van TL organiseren omdat anderen niet reageren? Volgens mij is het up to date houden van je TL even wat urgenter als je het mij vraagt.
Nu zal ik dit wel helemaal verkeerd zien, maar denk zeg het toch even.
Gast Gast
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 14:25:35
Heel WK3 zoekt talent*
Pozzovivo112
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 15:12:34
Clement schreef:
Dat is ook wel een bijzondere gang van zaken, je eigen TL is niet up to date. Er wordt navraag gedaan of je wel op de interesses reageert en daar komt geen reactie op.
Vervolgens ga je even een nieuwe soort van TL organiseren omdat anderen niet reageren? Volgens mij is het up to date houden van je TL even wat urgenter als je het mij vraagt.
Nu zal ik dit wel helemaal verkeerd zien, maar denk zeg het toch even.
Als ik wel de moeite doe om op interesses te reageren krijg ik in veel gevallen geen reactie meer terug. Daarom eens iets anders proberen waarbij managers zelf een renner aanbieden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 15:24:11
Had geen reactie gehad op mijn recente PM van jou Pozzo.
Interesse in Calzoni, Gregoire, Armirail. Ook nog altijd in Carapaz als je die inmiddels wel wil verkopen.
Beschikbare U25 renners: Raul Garcia Pieran Finn Fisher-Black Gianmarco Garofoli Pau Miquel Delgado Jonas Iversby Hvideberg Joel Suter Josh Burnett Voor Gregoire is Schmid beschikbaar waar ik wat bij wil leggen of Gloag maar die heb ik verkocht als het goed is.
Flowtosti
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 15:28:44
Hier ook maar eens voor Carapaz proberen.
Beschikbaar: Champoussin Bissegger Hanninen
Pozzovivo112
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 15:36:53
WCEendT schreef:
Had geen reactie gehad op mijn recente PM van jou Pozzo.
Interesse in Calzoni, Gregoire, Armirail. Ook nog altijd in Carapaz als je die inmiddels wel wil verkopen.
Beschikbare U25 renners: Raul Garcia Pieran Finn Fisher-Black Gianmarco Garofoli Pau Miquel Delgado Jonas Iversby Hvideberg Joel Suter Josh Burnett Voor Gregoire is Schmid beschikbaar waar ik wat bij wil leggen of Gloag maar die heb ik verkocht als het goed is.
Armirail + Calzoni = Fisher-Black
Pozzovivo112
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 15:37:50
Flowtosti schreef:
Hier ook maar eens voor Carapaz proberen.
Beschikbaar: Champoussin Bissegger Hanninen
Voor Carapaz hoop ik beter te krijgen
Bennyboy vindt dit bericht leuk
Rawolf
Onderwerp: Re: DIS zoekt talent en geld ma 22 mei - 17:28:41