Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal EOK - ALL (na P5)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal EOK - ALL (na P5) Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - ALL (na P5)   Deal EOK - ALL (na P5) Emptyza 27 mei - 19:10:43

Naar EOK: ROGLIC + MAS + KAMNA
Naar ALL: 260 + GLOAG + KRUIJSWIJK (70)

Noud en ik hebben na het afkeuren van de deal overleg gehad en besloten dat ik er 30 miljoen bij doe aan mijn kant. De deal past goed bij onze ambities op WK3. Zelf ben ik hiermee akkoord gegaan omdat ik voor winst wil gaan en de zoektocht naar een vergelijkbare deal heel veel extra tijd zou vergen. Dit kost mij waarschijnlijk mijn resterende neo budget dus ik zal op zoek moeten naar de nieuwe Derek Gee Deal EOK - ALL (na P5) 1f602.

De originele deal zat op het randje van afkeuren aldus de admins. Met de gegeven waarde van 225 voor Roglic en 230 voor Mas, betaal ik nu dus 125 miljoen voor Kämna. Met mijn eigen berekeningen ligt dat nog een stuk hoger, maar dat is maar even niet anders zeker.

Verder is de uitleg eigenlijk hetzelfde als de uitleg bij de afgekeurde deal dus graag verwijs ik daar naar voor punten berekeningen etc.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud

BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - ALL (na P5)   Deal EOK - ALL (na P5) Emptyza 27 mei - 20:13:23

Deal klopt inderdaad, zelfde beweegredenen als voorheen, maar in dit geval met 30 miljoen erbij om de deal in balans te brengen. Het risico zit wellicht aan mijn kant, maar ik denk dat ik met Gloag en een topneo wel weer een mooie basis kan gaan bouwen voor de jaren erna.
Timmerhuis

Timmerhuis

BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - ALL (na P5)   Deal EOK - ALL (na P5) Emptyzo 28 mei - 10:08:55

Beetje water bij de wijn, zo deed Jezus dat ook in zijn beste dagen. De Heilige Geest en Amen.

Fijne Pinksteren mannen!

MelvinBraam, Chris85, Timodej en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - ALL (na P5)   Deal EOK - ALL (na P5) Empty

Deal EOK - ALL (na P5)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-