Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM - COL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

Deal PDM - COL Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - COL   Deal PDM - COL Emptyza 27 mei - 22:13:49

Naar PDM - Sultans of Swing: Davide Martinelli + Joao Almeida
Naar Colnago - Lampre: Rémi Cavagna + Rui Costa + 85 miljoen

Voor de Giro een afspraak gemaakt met Torsten, als Almeida top 2 zou rijden, zou ik een deadline voor hem starten en als hij minder zou doen zou hij hem voor ongeveer 300 miljoen van me mogen kopen. Dat laatste is het geval gebleken ook al leek een deadline dinsdag dichtbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 986
Join date : 09-11-19

Deal PDM - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - COL   Deal PDM - COL Emptyza 27 mei - 22:40:59

klopt

was al tijdje op zoek naar een klassementsman die nog even mee kan. Renners die al scoren en dat nog enkele jaren gaan blijven doen zijn duur, zeker op wk3. Maar dit soort bedragen koop je topneos voor die in sommige gevallen het ook niet waarmaken.

Ik informeerde zo'n vier weken geleden naar Almeida en daar bleek wel iets mogelijk, maar Rico wilde logischerwijs de Giro afwachten. Wel hadden we voor diverse scenario's een deal klaar liggen. Ik voorkom hiermee een deadline wat me wel iets waard is. Costa is redelijk vaste waarde (125 sv + iets prijzengeld) en heeft zijn waarde voor mij al bewezen. Cavagna zit voor rond de 100 in de deal. Dat betaalde ik er zelf ook ongeveer voor een korte tijd geleden en hij rijdt een prima seizoen tot op heden. Jammer dat ik zijn punten voor de Franse NK ITT niet pak over paar weken. Maar alle tijdrijders zijn stil aan al vertrokken dus kan ik mee leven. De cash maakt het af en ik moest Martinelli voor 10 overnemen ivm de plekjes.

Mijn vorige 300+ deals hebben nog niet zo denderend uitgepakt, dus ik hoop vooral voor Almeida zelf dat dit niet voor hem gaat gelden.

Rico succes met het hervormen via de (zomer)neos de komende jaren!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM - COL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: