Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal EOK - UNI

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal EOK - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - UNI   Deal EOK - UNI Emptyma 26 jun - 15:51:02

Naar EOK: CANAL Carlos + 5
Naar UNI: CONCI Nicola + MIQUEL Pau

Mocht Rage aan het einde van deze periode het geld niet hebben dan stellen we de deal een periode uit.

Conci vertrekt alweer snel. Ik was al een tijdje aan het onderhandelen met Robin over Canal, maar we kwamen er maar niet uit. Met het aantrekken van Conci had ik eindelijk de juiste renner te pakken. Nu moet ik helaas wel weer op zoek naar een nieuwe renner die veel Italiaanse .1/.pro koersen rijdt (mocht je zo'n renner hebben stuur mij maar een PM Deal EOK - UNI 1f603 )

Pau Miquel vertrekt ook, beste bod dat ik op hem gehad heb was 20 miljoen begin van het jaar. Nu kon ik er nog 10 cash voor krijgen, maar betrek hem liever in deze deal om de deal er doorheen te krijgen. Heeft wat leuke dingen laten zien en is dus een prima gokje, ik schat Canal alleen een stuk hoger in. Extra plekje is ook belangrijk voor mij met het oog op de deal met Noud waar ik weer een extra renner ontvang eind van het jaar.

Carlos Canal is het type renner waar ik van hou. Kan een zware koers aan en mengt zich vaak in de sprints. Heeft al 2x de Vuelta uitgereden en zit op het randje van puntenpakken in de kleinere Franse koersen, terwijl hij er daar vaak helemaal alleen voor staat. Aangezien hij pas 21 is (bijna 22) denk ik dat hij zeker nog een paar stappen kan zetten, met een paar stappen zie ik een renner met zijn kwaliteiten best redelijk scoren op WK.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal EOK - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - UNI   Deal EOK - UNI Emptydi 27 jun - 14:20:35

Klopt.

Ik heb Canal eind vorig seizoen relatief goedkoop opgehaald. In de eerste wedstrijden profileerde hij zich met leuke top 10 noteringen. Op heden heeft hij het moeilijk om zijn goede start te bevestigen, wat ergens normaal is als jonge gast. Ik ben benieuwd naar zijn evolutie al hoop ik korte termijn een stap te maken met Conci.
Aanvullend komt Miquel de rangen versterken, het is een gok van 10 mil, hopelijk draait het gunstig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal EOK - UNI
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: