Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ONE - AND

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal ONE - AND Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - AND   Deal ONE - AND Emptydi 27 jun - 12:10:21

Naar ONE:Kristoff + Gradek + 2M
Naar AND: Piganzoli + Molard

Piganzoli blijft wat hangen. Haal zo wat meer zekerheid binnen door hoge stop Kristoff. Kristoff gaat in de komende 2 jaar nog wel wat presteren, verwacht ik.
Molard had niet weg gehoeven, maar je moet ergens het waardeverschil overbruggen. Gradek is eigenlijk alleen peloton opvulling en daarom wou ik er iets bij. 2M kwam ik te kort om Holter over te nemen, dus wou niet wachten op de eventuele punten van de TdF.

Clement ook bedankt.

Laatst aangepast door bbflood op di 27 jun - 12:29:34; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement

Deal ONE - AND Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - AND   Deal ONE - AND Emptydi 27 jun - 12:15:27

Deal klopt!

De verjonginskuur van Androni zet door met het aantrekken van Piganzoli. Dit 20 jarige talent laat bij EOLO zien dat zijn overstap prima verwerkt heeft. Al een paar mooie resulaten maar vooral de nummer 5 van Tour de l'Avenir van vorig jaar. Hopelijk gaat ie daar dit jaar weer hoge ogen gooien en gaat zijn groei gestaag doorzetten. Betaal er nu wel iets meer voor dan tijdens de neo's maar dat heb ik er graag voor over. Tevens komt Molard onze kant op, vooral voor de sv zodat ik niet alles op Piganzoli zet. Al rijdt Molard wederom weer een prima seizoen en kan ie komend najaar zo weer een paar extra punten binnen halen.

Hiervoor gaat Kristoff vertrekken, die heeft in mijn ogen afgelopen jaar niet gedaan wat ik verwacht had. Hij is heel snel de teamcaptain geworden en ik verwacht eigenlijk in de Tour ook weinig van hem. Omdat ie daarna nog minder waard wordt heb ik ervoor gekozen hem nu van de hand te doen en er niet nog minimaal 2 jaar mee te blijven zitten.

Gradek en de cash was nodig om Bbflood te overtuigen.

Al met al een snelle en mooie deal waar ik erg blij mee ben
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ONE - AND
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: