Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - ARG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - ARG   Deal PDM - ARG Emptyvr 14 jul - 22:08:18

Naar PDM: Michael Matthews
Naar ARG: 80 mil + Bouet + Pichon + Erviti

Ik was op zoek naar een goede investering voor mijn cash en rijdende stops. Ik heb al een tijdje geleden besloten komende neos niet mee te doen voor de top10 en dus mijn geld anders te besteden. De oplettende kijker had al door dat het alleen maar inzetten op talent langzaam wordt los gelaten en wat meer 'punten' aan te trekken. Na de komst van Merlier en Almeida is Michael Matthews de volgende gearriveerde naam die bij de Sultans komt swingen.

Ik zie Matthews nog zeker twee drie jaar goed presteren en flink wat punten halen. Met name in het eendagswerk is hij sterk na een zware koers met wat heuveltjes. Ook al wint hij niet vaak, is hij wel vaak bereid om er nog een sprintje uit te persen. Als hij dan ook nog wat leuker gaat koersen zoals hij dit jaar met vlagen liet zien wordt het ook nog leuk om naar te kijken.

Dan nog even over de waarde van de deal. Ik vind Matthews denk ik 155/160 waard en betaal dus ongeveer één Erviti te veel. Patje gaf aan voor 155 niet akkoord te zijn omdat hij voor dat bedrag wel meer gegadigden kon vinden. Ik betaal hier dus niet te veel voor een onzeker talent, maar wel iets te veel voor punten. Aangezien die voor mij komende twee jaren veel waard zijn ben ik daartoe bereid. Ook het feit dat ik in p4 al over Matthews kan beschikken maakt dat ik overstag kon gaan.

Patje bedankt en jij wel veel succes gewenst bij de neo's!
Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje

Deal PDM - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - ARG   Deal PDM - ARG Emptyvr 21 jul - 21:50:23

Deal klopt. Ik doe de komende jaren niet mee voor een mooie plek in de rangschikking en zal mijn team moeten heropbouwen. Ik ben al een tijdje bezig met het inruilen van punten voor cash maar Matthews heb ik lang aan vast gehouden omdat het zonder hem wel heel weinig wordt qua punten. Uiteindelijk besloten om toch voor een heel groot neobudget te gaan. Flowtosti geeft me met dit bod daar een heel mooie kans toe, voor jou veel plezier met Matthews en de jacht naar een mooie rangschikking.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - ARG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: