Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - AND

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - AND Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - AND   Deal PDM - AND Emptyzo 23 jul - 12:43:15

Naar AND: Jonas Rutsch + Jaakko Hanninen
Naar PDM: Luka Mezgec + Oscar Riesebeek + Fernando Barcelo + 5 miljoen

Ik verkoop Rutsch en Hanninen maar weer door voor hun aanschafprijs. Verwacht nog wel af en toe een leuk resultaat van ze maar een echte meerwaarde voor mijn team zie ik er niet in. Het risico dat ze minder waard worden koop ik hiermee af. Niet dat ik hoge verwachtingen heb van de drie renners die ik haal maar met een zekere 85/90 miljoen aan waarde kan ik er niet echt een buil aan vallen. Mocht Riesebeek zijn benen van vorig jaar Hageland weer eens terugvinden zou dat leuk zijn en Barcelo zie ik nog wel in kleinere Spaanse koersjes een keer meedoen. Mezgec sprint af en toe naar een verre top10plek voor wat kleine puntjes.

Clement veel plezier met je aankopen. Mocht een van de twee toch die stap maken doe je een geweldige deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement

Deal PDM - AND Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - AND   Deal PDM - AND Emptyzo 23 jul - 19:50:50

Deal klopt! Mijn derde deal in korte tijd. Fijn om te zien dat er mensen zijn die ook willen onderhandelen.

Haal met Rutsch en Hanninen twee renners binnen die de leeftijd hebben om nu echt de stap te maken. Ik geloof dat zeker in een van de twee een Gall zit! Niet als renner specifiek maar wel om op latere leeftijd, relatief gezien natuurlijk nog de stap maken. Als een van deze twee renners die stap daadwerkelijk gaat maken heb ik een prima deal.

Hiervoor verlagen renners die sv vertegenwoordigen en Barcelo als “talent”. Ik geloof dat hij het nog kan laten zien, maar dat zal niet bij Androni gebeuren.

Bedankt voor de deal!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - AND
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: