Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CAN - SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
otter

otter

Deal CAN - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - SKY   Deal CAN - SKY Emptyvr 28 jul - 9:40:06

Naar SKY: Rasmus Tiller + 22,5
Naar CAN: Andreas Kron

Andreas Kron vervoegt ons bij Cannondale - Drapac.
Een hele interessante jonge renner die al een tijdje op mijn radar stond en die nu beschikbaar was op de TL van Team Sky.
Hij heeft in het begin van dit jaar mooie resultaten gereden en ik verwacht nog wat van hem.

Hiervoor zal Rasmus Tiller ons verlaten. Tiller scoort ook al een paar jaar best goed en is consistent.
De twee scoren momenteel vrij gelijkaardig, maar Kron is wat jonger en heeft volgens mij ook een hoger plafond dan Tiller waardoor ik de meerprijs van 22,5 mil hiervoor durf te betalen.
Ik had dit cash bedrag het liefste nog wat naar beneden gekregen, maar dat lukte niet.

Uiteindelijk betaal ik hier een vrij hoog, maar in mijn opzicht fair bedrag voor Kron.

Bedankt voor de onderhandeling Bryan en veel succes met Tiller!
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC

Deal CAN - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - SKY   Deal CAN - SKY Emptyma 31 jul - 3:03:39

Deal klopt,
Ik weet dat de afgelopen tour de France niet de eerste gt van Tiller was. Maar zijn eerste gt is al 4 jaar geleden en hij is ondertussen al 27. Ik denk dus dat deze gt hem goed gaat doen, voornamelijk wat betreft inhoud. Ik hoop dat deze tour de France hem net dat beetje extra geeft waardoor hij langer mee gaat kunnen in de echte klassiekers volgend seizoen. Anders blijft het bij scoren in de Belgische en Franse koersjes wat ook prima is natuurlijk. Hij scoort al jaren zeer decent in deze koersen.
Otter kwam naar mij met de vraag of Kron en Tiller bespreekbaar waren. Ik heb gelijk gecounterd met eigenlijk mijn beste bod wat 25 miljoen erbij was. Uiteindelijk toch nog een heel klein beetje gezakt naar 22.5. De 22.5 miljoen was nodig voor het verschil in leeftijd en het feit dat Kron het in de world tour al veel meer laat zien dan Tilller.
Bedankt voor de onderhandeling en veel plezier met Kron.

PS, Kron is super makkelijk te herkennen dus dat scheelt als je hem zoekt in het peloton Wink

otter vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CAN - SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: