Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

DEAL IAM - PSL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90

DEAL IAM - PSL Empty
BerichtOnderwerp: DEAL IAM - PSL   DEAL IAM - PSL Emptyza 29 jul - 19:37:50

Naar IAM: Marco Brenner + 25
Naar PSL: Ethan Vernon

Marco Brenner gaat het team verlaten. Zoals ik al aankondigde bij mijn start aan het spel houd ik er van als transfers een beetje pijn doen. Dit is zo een transfer. Marco Brenner zie ik het zeker nog goed doen, maar omdat ik al een aantal klim/ronde talenten in mijn team heb, mocht hij toch vertrekken.

De binnenkomer is Ethan Vernon, waarvan ik hoge verwachtingen heb. Met het vertrek van bijvoorbeeld een Welsford, was ik op zoek naar een renner die in de eendagswedstrijden goed voor de dag kan komen en die een sprint kan winnen. Door Ethan Vernon te halen, haal ik die renner. Bij Quickstep bouwen ze veel rondom Remco Evenepoel, maar ik geloof dat Ethan Vernon zeker zijn kansen zal blijven krijgen.

Transfer is tot stand gekomen met +25, omdat Ethan Vernon in mijn ogen al meer heeft laten zien op niveau.

Rico vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

DEAL IAM - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL IAM - PSL   DEAL IAM - PSL Emptywo 9 aug - 14:30:25

Deal klopt, ik schuw niet mijn team te verjongen en zo nu is dat ook weer gebeurt. Ik neem wederom veel risico door een jong talent aan te schaffen. Marco is een top talent, maar heeft de afgelopen 2,5 jaar bij de profs nog bar weinig laten zien. Vernon daarentegen heeft laten zien een goede sprinter met inhoud te zijn. Wel zit hij verkeerd hij Patlev die hem een beetje in de ploeg misbruikt. Niet gek dat Vernon eieren voor zijn geld kiest en naar Israël verkast. Ik heb nog steeds veel vertrouwen in Brenner. Laten we hopen dat hij alsnog de stap kan maken naar de (sub)top. Het geld was nodig gezien Vernon zich al meer heeft bewezen op het hoogste niveau.
Terug naar boven Ga naar beneden

DEAL IAM - PSL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: