Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zomerneo 2023

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptyma 31 jul - 14:55:53

De zomerneo zou morgen moeten beginnen (1 augustus), maar heb hier nog niets over gelezen op het forum.

Kunnen we hier wat duidelijkheid over krijgen?

Edit:
Ik lees in het reglement dat het begin P4 is op een zaterdag, de eerste is al geweest, dan zou het dus aankomende zaterdag zijn?

"De neo verkoop vind op de volgende tijdstippen plaats:
- Aan het begin van P1
- Aan het begin van P4
De admins zullen de exacte data tijdig communiceren. De eerste dag van de neo verkopen zal altijd een Zaterdag zijn. Deadlines mogen dan vanaf de vrijdag ervoor worden geplaatst. De budgetten voor deze verkoop worden vastgesteld op de eerste dag van de respectievelijke periodes."

Joske47, MelvinBraam, Rawolf, Patje en Clement vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptydi 1 aug - 11:37:17

Dit is wel de kans voor wk3 om een neo-verkoop eerder te doen dan op wk2... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptydi 1 aug - 15:42:42

De admins plaatsen ook deze deadlines? Want dat lees ik niet terug in het reglement? Of kijk ik verkeerd?

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptydi 1 aug - 17:15:15

@Mochie07
Waarom staan reacties uit? Dan hier maar vragen zeker, hoe bepalen jullie de volgorde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptywo 2 aug - 8:53:13

Eerste vraag is terecht. We hebben inmiddels een bericht gepost met meer informatie.

Verder, Ik vind het niet erg als er vragen gesteld worden. Maar doe AUB even de moeite om zelf te zoeken naar antwoorden. 

WCEendT schreef:
@Mochie07
Waarom staan reacties uit? Dan hier maar vragen zeker, hoe bepalen jullie de volgorde?

Reacties staan uit omdat dit een mededeling is. Dit is een terugkerend event en zou geen vragen meer op hoeven te roepen.

Wat betreft de volgorde... Gaan we deze vraag elke neo verkoop opnieuw stellen? Graag even terugzoeken.

kchiffmacher schreef:
De admins plaatsen ook deze deadlines? Want dat lees ik niet terug in het reglement? Of kijk ik verkeerd?

Ook deze is terug te vinden in het reglement. Graag even terugzoeken. Zie ook de aankondiging reglementswijzigingen.

Flowtosti vindt dit bericht leuk

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptywo 2 aug - 14:32:03

Gewoon de vragen beantwoorden had je minder moeite gekost dan zo'n reactie. Spijtig.

Het staat ook gewoon niet in het reglement. Tenzij jij een vage uitleg als "de 10 meest waardevolle neo's" als voldoende uitleg ziet en dan nog zegt dit niets over de volgorde.

"De admins behouden zich het recht de eerste 10 deadlines van de NEO verkoop te plaatsen. Dit zullen over het algemeen de 10 meest waardevolle neo's zijn."

Aangezien ik toch geen serieus antwoord meer verwacht, dan ga ik er wel van uit dat jullie WK1 en WK2 prijzen weer blind gaan kopiëren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptydo 3 aug - 22:46:06

WCEendT schreef:
Gewoon de vragen beantwoorden had je minder moeite gekost dan zo'n reactie. Spijtig.

Het staat ook gewoon niet in het reglement. Tenzij jij een vage uitleg als "de 10 meest waardevolle neo's" als voldoende uitleg ziet en dan nog zegt dit niets over de volgorde.

"De admins behouden zich het recht de eerste 10 deadlines van de NEO verkoop te plaatsen. Dit zullen over het algemeen de 10 meest waardevolle neo's zijn."

Aangezien ik toch geen serieus antwoord meer verwacht, dan ga ik er wel van uit dat jullie WK1 en WK2 prijzen weer blind gaan kopiëren.

Jij zoekt ook wel discussie hè!

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 776
Join date : 25-10-21
Age : 26

Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Emptydo 3 aug - 23:35:56

Clement schreef:
WCEendT schreef:
Gewoon de vragen beantwoorden had je minder moeite gekost dan zo'n reactie. Spijtig.

Het staat ook gewoon niet in het reglement. Tenzij jij een vage uitleg als "de 10 meest waardevolle neo's" als voldoende uitleg ziet en dan nog zegt dit niets over de volgorde.

"De admins behouden zich het recht de eerste 10 deadlines van de NEO verkoop te plaatsen. Dit zullen over het algemeen de 10 meest waardevolle neo's zijn."

Aangezien ik toch geen serieus antwoord meer verwacht, dan ga ik er wel van uit dat jullie WK1 en WK2 prijzen weer blind gaan kopiëren.

Jij zoekt ook wel discussie hè!

Zegt degene met meeste reacties in Mader-topic Wink

Maar ja ik hou zeker wel van een goede discussie, alleen zijn die lastig te vinden, dus toen ben ik maar rechten gaan studeren voor de mootcourts.

Clement vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zomerneo 2023 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zomerneo 2023   Zomerneo 2023 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zomerneo 2023
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zomerneo's
» Zomerneo vraag
» TL ONCE 2023
» Verwachtingen 2023
» Salvarani 2023

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: NEO Verkoop-
Ga naar: