Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - TIR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal UNI - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - TIR   Deal UNI - TIR Emptywo 9 aug - 11:12:29

Naar UNI: Madis Mihkels + Guilio Pellizzari
Naar TIR: Stian Fredheim + Jenno Berckmoes + Anders Halland Johannessen + Christophe Noppe + Petr Kelemen

Deze deal gemaakt om mijn team wat te vergroten en om mijn team niet alleen uit hele jonge talenten te laten bestaan.

Er vertrekken met Mihkels en Pellizzari 2 hele jonge talenten. Mihkels was pas geleden voor veel cash gekocht, maar aangezien ik zijn neojaar toch wat tegen vind vallen was hij beschikbaar. Pellizzari bij de neosale 2022 voor 2 miljoen opgehaald. Ik maak nu dan ook een mooie winst op hem. Hij heeft afgelopen jaar dan ook mooie dingen laten zien tussen de junioren maar ook tussen de profs met als uitschieter de 3e plek in een etappe van de Tour of the Alps.

Terugkomen het eveneens jonge talent Fredheim. Liet dit jaar zien in de kleinere Belgische koersen zijn mannetje te staan (16e Le Samyn en 8e Brugge-De Panne), ben benieuwd hoever hij nog kan groeien.

Ook komt het wat oudere talent (22 jaar) Berckmoes het team versterken. Jenno is meer een man voor de heuvels en maakt met zijn transfers naar Lotto Dstny een mooie stap vooruit.

Anders Halland Johannessen is de 3e renner die mijn team komt versterken. Is 23 jaar, bijna 24 en laat als wat oudere neo in de wat kortere rondekoersen (Sibiu en Czech) de laatste maand zien punten te kunnen scoren.

Noppe komt ook naar mijn team. Hij heeft een stop van 11 en kan rap aankomen. Ik hoop dat hij wat vaker voor eigen kans zal mogen gaan de komende tijd.

Tenslotte komt Keleman nog naar TIR, is ook nog maar 22 en reed vanuit de vlucht op het wk naar de 24e plek wat ik een sterke prestatie vind, vandaar dat ik ook op hem gok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - TIR   Deal UNI - TIR Emptyvr 11 aug - 8:49:41

Klopt.

Een brede deal van mijn kant uit waar ik naar opzoek was.
Een kern van 30 renners handelt niet handig en bij deze is dit probleem opgelost.
Een tweede aspect was het lozen van renners aan de onderzijde nl Kelemen en Noppe.
De prestatie van Kelemen is leuk terwijl een Noppe knecht is.

Het vertrek van Berckmoes doet pijn. Vorig jaar gehaald voor een leuk cash bedrag. Maar vooral het gegeven dat ik hem toch nauwgezet volgde.
Goed, ik ga dit blijven doen. Hij zal in eerste instantie een ondersteunde functie binnen LTD hebben.
Waardoor zijn virtuele waarde van 40 moeilijk te verdedigen valt.
Anders Johannessen laat sporadisch wat zien. Zo was ik mijn geduld aan het op geraken.
De ene dag rijdt je podium in een bergrit de andere dagen geraak je geen poot vooruit. Dan is de vraag heb je wel de nodige inhoud?

Het vertrek van Fredheim stond al langer in de steigers maar niemand wou de prijs leggen die ik in het hoofd had. Ik kocht hem in een paniek reactie in de neo sale en verkoop hem nu met een mooie winst.
In ruil komt Mikhels die wel een neo target was, maar de prijs kon ik door financiele beperking niet neerleggen.
Het is naar mijn aanvoelen een heel veelzijdige renner die makkelijk kan scoren.
En scoren betekent prijs rechtvaardiging.
Pellizzari krijgt tijd maar laat nu al vlagen van zijn kunnen zien.
In de toekomst zal er meer gefocust moeten worden op deze renners om een meerwaarde te creeren.
Lees falende scouting.

Bedankt Patrick voor de open onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: