Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CAN - AFC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
otter

otter

Deal CAN - AFC  Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - AFC    Deal CAN - AFC  Emptyvr 18 aug - 9:58:57

Naar AFC: Mayrhofer + Albanese + Campenaerts + 10
Naar CAN: Haig + Pithie

Ik had interesse in Pithie en was ook op zoek naar een klassementsman.
Met Haig breng ik wat meer SV en nog kansen om in die grote rondes nog punten te halen. Ik hoop dat hij daar dan ook nog iets kan opleveren de komende jaren.
Pithie liet zich al een aantal keer zien en ik verwacht nog veel van hem. Zo'n renners heb ik graag in mijn ploeg.

Hiervoor vertrekken Mayrhofer, Albanese en Campenaerts. Mayrhofer is een talent dat de overstap naar Tudor maakt. Een ploeg die serieus aan het groeien is.
Albanese gaat de Franse koersen ontdekken bij Arkea. Beiden zijn leuke renners om te volgen die nog stappen kunnen zetten.
Campenaerts had een minder seizoen na zijn zware val, maar toonde toch weer sterk in de Tour.

10 mil cash nodig voor het berekende waardeverschil en de deal rond te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666

Deal CAN - AFC  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - AFC    Deal CAN - AFC  Emptyvr 18 aug - 10:24:08

Deal klopt, sinds Haig de overstap naar mij heeft gemaakt, heeft hij helaas vooral veel pech gekend waardoor hij al te vaak ook in een knechtenrol uitkwam.
Zal met het jammerlijke overlijden van Mäder en het vertrek van Landa vermoedelijk wel meer eigen kansen krijgen volgend seizoen, maar anderzijds stond ik er ook niet weigerachtig tegenover om hem te laten gaan aan de juiste prijs.
Pithie ook een erg leuk talent die bij Groupama veel koersen op zijn maat kan betwisten, waardoor er veel interesse voor hem was.
Otter schatte hem van alle geïnteresseerden het hoogst in en dus van daaruit beginnen puzzelen.

Doordat m'n kern eerder krap is, was ik wel geïnteresseerd in een extra pion in m'n kern mits het over kwalitatieve renners ging. Mayrhofer is een leuke sprinter die onder de vleugels van Cancellara hopelijk kan meegroeien met Tudor. Door hun ambities daar lijkt mij een uitgebreid programma op zijn maat ook meer dan realistisch. Albanese maakt de stap naar Arkéa dus ik vermoed dat hij in het zeer uitgebreide Franse circuit veel parcoursen op maat zal tegenkomen. Ze hebben daar in de breedte ook best veel leuke renners om hem daarin te ondersteunen, dus verwacht wel dat hij regelmatig om de prijzen zal gaan meestrijden. Als extra pasmunt maakt ook Campenaerts de overstap, heeft al aardige stop, scoort hier en daar nog wel zijn puntjes en is gewoon een erg leuke, attractieve renner om volgen. De 10 extra cash was nodig om het verschil te overbruggen en is mooi meegenomen richting de neo's.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CAN - AFC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: