Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CAN- 7EL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker

Deal CAN- 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN- 7EL   Deal CAN- 7EL Emptyvr 18 aug - 13:06:51

Naar CAN - Lennert Teugels + 40
Naar 7EL - Jan Tratnik

Jan Tratnik komt naar 7 Eleven om de voorjaarskern te versteviging. Dit is een deal waar ik erg blij mee ben, Tratnik heeft een moeilijk jaar gehad door zijn val / ongeluk tijdens de training. Hierdoor is een deel van zijn jaar in het water gevallen, echter geloof ik dat hij in het collectief Jumbo Visma zeker zijn punten kan gaan pakken in het voorjaar. En dan zou een goed resultaat in een meerdaagse ronde een mooie meevaller zijn. Temeer omdat ik Teugels goedkoop heb opgepikt, Tratnik een sv heeft van 40 en het risico daarmee het aankoop bedrag van Teugels is. Daarom een deal waar ik blij van wordt, zodat we verder bouwen aan de brede selectief voor volgend jaar.

Otter bedankt voor de deal en succes met Lennert en natuurlijk de cash voor de neo's.
Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter

Deal CAN- 7EL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN- 7EL   Deal CAN- 7EL Emptyvr 18 aug - 13:17:51

Deal klopt.

Tratnik wordt begin volgend jaar 34. Een ideale knecht bij Jumbo, maar ook niet meer dan dat volgens mij. Het is een sterke renner en kan zeker nog een paar punten pakken hier en daar maar ik denk dat dat beperkt zal blijven.

Ik kies dan ook voor de Cash, samen met Lennert Teugels. Een renner die af en toe nog eens wat puntjes kan sprokkelen en waarvan de SV zeker nog wat kan groeien.

Een goede deal voor ons beiden!

Bedankt Hapsnurker en jij ook succes met Tratnik!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CAN- 7EL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: