Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ABS - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal ABS - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - TIR   Deal ABS - TIR Emptyvr 13 okt - 17:17:21

Naar ABS: Florian Vermeersch
Naar TIR: Ivan Romeo + 25

Wat een zwabber beleid voert die PPF, eerst Vermeersch kopen voor iets meer zekerheid in team TIR, maar na amper gearriveerd te zijn mag hij al weer gaan voor het jonge talent (2003 geboren) Ivan Romeo.

Talenten volgen blijft het leuks dus kon de verleiding niet weerstaan. Romeo liet op het EK en WK zien tot de beste renners in zijn categorie te behoren en pakte in L’avenir ook nog een etappe. Ik koop hem nu dan ook relatief duur (op wk 1 verkocht ik hem nog voor zijn etappewinst en sterke EK waardoor ik er beduidend minder voor kreeg).

Met de + 25 komt het aantrekken van een erg leuke neo weer een stuk dichterbij.

Vermeersch zal vrees ik in de schaduw van De Lie komen te staan en zoals in een aantal koersen al het geval was meer als knecht gaan fungeren al krijgt hij door vertrek Ewen misschien iets meer kansen in bepaalde wedstrijden. Ik zie zijn groei in punten dan ook wat stokken na dit seizoen.

MelvinBraam en Mochie07 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal ABS - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - TIR   Deal ABS - TIR Emptyvr 13 okt - 19:09:43

Deal klopt.

Vermeersch rijdt een beesten seizoen en lijkt een aardig zekere kopman te worden voor vlaams werk de komende jaren. Daarnaast zagen we hem dit jaar ook in tijdritten, gravel, en heuvelritten uitblinken.

Romeo daartegenover wordt als groot talent gebracht. Zijn eerste seizoen geeft weinig aanknopingspunten om dit te bevestigen noch ontkennen. Is pas 19 dus dit jaar waren de verwachtingen laag, maar liet het ook niet zien in de vele world tour koersen die hij reed. Reed wel veel in vluchten en werd 2e op het EK WU. Al was ook dit uit de vlucht.

Ik betaal dus 25 mil voor wat extra zekerheid, jammer voor de neo's, maar helaas nodig. Vermeersch past daarnaast goed in mijn rijtje kopmannen die komende jaren in hun beste jaren terecht komen.

Patrick bedankt! Hopelijk heb jij wel het geduld om Romeo uit te zien groeien tot topper! Ikzelf ga met iets meer plezier naar de vlaamse koersen kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ABS - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: