Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal IAM - EOK

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal IAM - EOK Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - EOK   Deal IAM - EOK Emptyvr 3 nov - 16:54:27

Naar IAM: Jan Christen
Naar EOK: 205 mil

Van arm naar rijk in een dag of twee. Mooie winst op Jan zijn neo prijs, ook de reden waarvoor ik hem gehaald had. Het was nooit echt het idee om Jan lang te houden omdat het niet bij mijn visie op WK3 past. Wel geloof ik enorm in Jan Christen, denk dat hij een talent is van het niveau Pogacar/Ayuso. Het helpt dat hij dit zelf ook denkt, Jan droomt van het winnen van klassiekers en GT's net zoals zijn ploeggenoot Pogacar.

Mijn cash is beschikbaar voor een top puntenpakker rond de 28-32 jaar, type Enric Mas.

Thomas

Nu kunnen mensen stoppen met shit biedingen doen omdat ze denken dat ik in geldnoot zit Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal IAM - EOK Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - EOK   Deal IAM - EOK Emptyza 4 nov - 23:44:50

Deal klopt, ik zie in Jan een wereldtopper in potentie. Nu zit hij net als FFB bij een ploeg waar hij eerst wellicht veel in dienst moet rijden. Maar met de juiste begeleiding zie ik hem snel groeien tot de top. Daarnaast is het gebrek aan Zwitsers een groot gemis bij de ploeg, dat gat kan Jan opvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal IAM - EOK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: