Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MOL - CEP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Joske47

Joske47

Deal MOL - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - CEP   Deal MOL - CEP Emptydo 16 nov - 13:43:04

Naar MOL: Molano Juan Sebastián + 10
Naar CEP : Caruso Damiano

Molano komt naar Molteni. Ik vind hem de afgelopen jaren best goed sprinten. Met het vertrek van Ackermann is hij nu de enige echte sprinter bij UAE en ik verwacht dat hij hierdoor meer kansen gaat krijgen. Hopelijk pakt dit goed uit.
Caruso vertrekt hierdoor onverwacht alweer heel vlug. Ik zie hem nog wel scoren in zijn Italiaanse wedstrijden maar voor Molano mocht hij vertrekken. +10 gezien de veel lagere stop van Molano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85

Deal MOL - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - CEP   Deal MOL - CEP Emptydo 16 nov - 21:32:17

Deal klopt!

Molano aan het begin van dit seizoen voor 37 miljoen gekocht omdat ik één van mijn neo plekken ter beschikking stelde aan Rage. De Colombiaanse sprinter kende een prima seizoen waardoor er behoorlijk veel interesse was. Zijn relatief lage aankoopprijs plus het feit dat hij dit seizoen zo'n kleine 7 miljoen bij elkaar fietste voor Caisse d'Epargne deed mij beslissen om hem te verkopen voor een renner met een behoorlijke zekere waarde. De 70 miljoen sv van Caruso is sowieso een verdubbeling ten opzichte van de aankoopprijs en daarnaast scoort hij ook nog constant behoorlijk veel punten. Wat mij betreft een prima deal waarin ik binnen een seizoen een dikke winst pak.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MOL - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: