Naar IAM: 57,5 Mil + Alexander Krieger
Naar PSL: Kevin Colleoni en Johan Jacobs
Een cashdeal zo vlak voor de NEO verkoop is vaak wat ongebruikelijk. De andere kant is, ik heb wel geloof in Kevin Colleoni. Dit is een moment om hem wat goedkoper op te halen en te hopen dat hij bij Wanty de weg omhoog weer kan gaan vinden. Zal daar de ruimte gaan krijgen als klimmer en hoeft zich niet weg te cijferen voor een kopman. Hopelijk kan hij een beetje de George Zimmermann route gaan volgen. Zal in elk geval zijn opwachting maken in een grote ronde en daar de vrijheid krijgen om voor dagsucces te gaan. Past qua leeftijd prima in het team. Daarnaast komt Johan Jacobs mee. Mede om de prijs een beetje te drukken, daarnaast heb ik nog wat vulling nodig voor mij TL.
Vertrekt een oude krijger als Alexander Krieger, oude team en dus blij dat ik er vanaf ben. Zal bij Tudor ook geen eigen kansen krijgen denk ik. Daarnaast de 57,5 Mil. In deze deal kom ik dan op een prijs van 60 mil uit voor Kevin Colleoni en daarvoor wilde ik hem wel halen. Jacobs heb ik dan ook ongeveer op 15 miljoen staan op dit moment.
Daarnaast help ik IAM uit de schulden en dat zal me vast in dank worden afgenomen en wie weet wat mij dat later nog eens zal opleveren!
Bedankt voor de deal en leuke onderhandelingen.