Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MOL - ARG

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Patje

Patje

Deal MOL - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - ARG   Deal MOL - ARG Emptywo 22 nov - 20:14:07

Naar ARG: Andresen Tobias Lund + Gudmestad Tord + Laengen Vegard Stake
Naar MOL: Ewan Caleb + Simon Julien +20

Met deze deal haal ik nog enkele jonge beloftevolle renners binnen en vertrekt mijn laatste grote puntenpakker.
Gudmestad zie ik in de categorie Le Berre: liet zich onder andere in de Brabantse pijl zien met een sterke dag in de aanval. Hij heeft ook een sprint in de benen. Ik hoop dat hij nog een stapje kan zetten en leuke resultaten gaan rijden.
Lund: om hem is het me vooral te doen. Een veelwinnaar bij de juniores en in zijn eerste jaar bij de profs laat hij direct heel mooie dingen zien. Aanvankelijk vooral ingezet als sprintaantrekker maar geleidelijk aan zijn kansen gekregen en die kansen ook gegrepen met al meer dan 10 top 5 plaatsen. Hij is heel rap aan de meet maar wat hem voor mij vooral interessant maakt is dat hij ook een helling kan overleven. Zulke types kunnen veel scoren in dit spel. Richting de neoverkoop heb ik me wat verdiept in neowaardes waarbij ik hem vergelijk met een type als Watson en Mihkels. Zij gingen voor 160 en 193 miljoen. Ik betaal hier wat minder en hoewel ik zulke prijzen veel blijf vinden lijkt dit me een mooie kans.
Ewan vertrekt hiervoor: hij staat al heel lang op mijn tl en gezien de ontvangen interesses is niemand meer echt overtuigd. Zijn overstap naar Jayco kan meevallen anderzijds als het ook daar tegen valt is zijn waarde helemaal weg en dat risico wou ik niet nemen. Aanvankelijk wou Joske hem via Pozzo kopen maar met het doorgaan van Pozzo heb ik Lund op tafel kunnen krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal MOL - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - ARG   Deal MOL - ARG Emptywo 22 nov - 21:18:13

Deal klopt. Puur qua waarde had ik er inderdaad misschien meer uit kunnen halen maar ik ben al heel het jaar op zoek naar punten en dat maakt Ewan voor mij interessant. Ik denk dat Ewan het nog steeds in zich heeft om bij de beste sprinters ter wereld te horen. In de afgelopen tour was hij niet ver van een ritzege. Hopelijk geeft de overstap naar een Australisch team hem terug mentale rust en motivatie.
Van Gudmestad verwacht ik op korte termijn nog niet heel veel. Lund laten gaan vond ik dan weer heel moeilijk. Hij zou wel eens heel snel een mooie puntenpakker kunnen gaan worden maar voor op korte termijn neem ik de gok met Ewan. Andere renners waren nodig om de deal rond te krijgen.
Patje veel succes met Lund, Gudmestad en je onwaarschijnlijk hoog neobudget!
Bennyboy

Bennyboy

Deal MOL - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - ARG   Deal MOL - ARG Emptyvr 24 nov - 9:14:11

Deze deal staat mede door een binnengekomen klacht ter discussie bij de admins. Later meer!
Bennyboy

Bennyboy

Deal MOL - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - ARG   Deal MOL - ARG Emptyma 27 nov - 11:18:09

Bennyboy schreef:
Deze deal staat mede door een binnengekomen klacht ter discussie bij de admins. Later meer!

Ondanks dat we vinden dat Patje iets teveel betaald heeft, kunnen we volgens onze normen deze deal niet afkeuren. Deze gaat dus gewoon door.
@patje en @Joske47 : hartelijk dank voor jullie snelle medewerking en succes met de nieuwe aankopen.
Gesponsorde inhoud

Deal MOL - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - ARG   Deal MOL - ARG Empty

Deal MOL - ARG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: