Ik weet dat reacties hieronder niet gewaardeerd worden, maar als iemand je openlijk aanvalt vind ik dat ik mij mag verdedigen.
@Patje Ten eerste wat een kinderachtige transferpost weer dit. Ten tweede GLOAG is voor 240 gegaan in die deal.
Mijn probleem met jou is niet je deals, maar dat jij zelf zegt niet mee te doen aan de "absurde prijzen" op WK3. Bij mij ultra lage openings boden doet, met de reden "het idee was ergens in het midden te eindigen van 385 en 250, iets als Ewan+180", mij vervolgens toch wil naaien met Ewan + 120 en er dan toch achter komt dat mijn "absurde prijzen" terecht waren.
Maand later heb jij zelf gewoon 2x meegedaan aan die "absurde prijzen" van WK3 en heb ik alsnog gewoon 340 mil gevangen en is dit kinderachtige gedoe echt totaal onnodig.
Dat gezegd hebbende heb ik nog nooit een klacht ingediend over een deal van jou. Begrijp werkelijk waar je probleem met mij niet, constant zeiken in mijn inbox over prijzen en dan je eigen deals zo beargumenteren aan de hand van mijn "absurde prijzen". Lachwekkend.
@Kozer, excuses voor het posten onder je mooie deal, netjes gedaan.
Thomas