Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - PSL

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Patje

Patje

Deal ARG - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - PSL   Deal ARG - PSL Emptyza 23 dec - 10:21:24

Naar ARG: Max Poole
Naar PSL : 290

Ik haal met Max Poole een tweede DSM talent binnen. Het plan was om met mijn budget 3 topjonkies binnen te halen. De neoverkoop is toch altijd een beetje gokken en hiermee heb ik met zekerheid al een eerste toptalent binnen. Poole is amper 20 jaar en liet in Romandië en de Dauphiné op world tour niveau al heel mooie dingen zien. Hij kan heel goed klimmen en heeft een stevige tijdrit en ik denk dat hij nog wel wat stappen kan maken. Kortom heel tevreden met mijn tweede grote slag, laat de volgenden maar komen.

Qua waarde zal wel weer eens dezelfde manager beginnen zeuren. Een eerste vergelijking die ik dan graag maak is Gloag. Die is 2 jaar ouder dan Poole en kan niet dezelfde resultaten op het hoogste niveau voorleggen, hij moest een 275 miljoen kosten en is in de bekende Roglic deal voor rond dat bedrag gegaan. Dan lijkt Poole me gezien zijn leeftijd en prestaties voor 15 miljoen meer heel redelijk. Een Leo Hayter is ook rond dat bedrag gegaan, ook 2 jaar ouder dan Poole en mindere resultaten wat mij betreft. Ook de topneo's van de komende neoverkoop verwacht ik rond de 300 miljoen en wat mij betreft hoort Poole in dat rijtje thuis. Ik besef dat 290 bij elkaar rijden heel veel is en de kans dat dat niet lukt heel aanwezig is. Maar voor er weer eens gezeurd wordt over de winstkansen kan desbetreffende manager best eens naar zijn eigen deals kijken en zien dat Carlos Rodriguez voor meer dan 500 miljoen nog altijd veruit koploper is qua deals met gegarandeerd verlies en minieme kans op winst. Wat dat betreft de laatste manager die iets moet zeggen over andermans deals.

Bedankt Kozer voor de deal en veel succes met je budget en de zoektocht naar nieuwe pareltjes zoals Poole.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90

Deal ARG - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - PSL   Deal ARG - PSL Emptyza 23 dec - 12:19:25

Deal klopt.

In dit spel draait het voortdurend om het maken van de juiste afwegingen. Wanneer haal je iemand en wanneer laat je iemand gaan. In het geval van Max Poole had ik al verschillende 200 mil. + biedingen op zak. Deze week kwam Patje met een goed openingsbod en na wat heen en weer gemaild te hebben zijn we op 290 mil. uitgekomen. Ik heb zeker het geloof dat Poole het in zich heeft om dat bij elkaar te rijden, maar de andere kant is dat talenten soms ook tegen kunnen vallen. Vandaar dat ik dit keer kies voor winst maken. Poole voor rond de 120 miljoen opgepikt aan het begin van dit seizoen. Met een winst van 170 mil. kan ik eigenlijk alleen maar tevreden zijn.

Daarnaast heb ik nu een mooi budget om aan de slag te gaan met het vinden van nieuwe NEO's, al ben ik het met Patje eens en vind ik het ook niet erg mijn geld uit te geven aan wat meer zekerheid. Ik blijf wel de focus houden met renners tot en met 25 jaar, om daar een zo stabiel mogelijk team van te maken.

Succes met Poole, ik hoop dat hij het waar gaat maken voor je Patje. Zeker een renner die ik zal blijven volgen.
Gast
Gast

Deal ARG - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - PSL   Deal ARG - PSL Emptyza 23 dec - 13:22:53

Ik weet dat reacties hieronder niet gewaardeerd worden, maar als iemand je openlijk aanvalt vind ik dat ik mij mag verdedigen.

@Patje Ten eerste wat een kinderachtige transferpost weer dit. Ten tweede GLOAG is voor 240 gegaan in die deal.

Mijn probleem met jou is niet je deals, maar dat jij zelf zegt  niet mee te doen aan de "absurde prijzen" op WK3. Bij mij ultra lage openings boden doet, met de reden "het idee was ergens in het midden te eindigen van 385 en 250, iets als Ewan+180", mij vervolgens toch wil naaien met Ewan + 120 en er dan toch achter komt dat mijn "absurde prijzen" terecht waren.

Maand later heb jij zelf gewoon 2x meegedaan aan die "absurde prijzen" van WK3 en heb ik alsnog gewoon 340 mil gevangen en is dit kinderachtige gedoe echt totaal onnodig.

Dat gezegd hebbende heb ik nog nooit een klacht ingediend over een deal van jou. Begrijp werkelijk waar je probleem met mij niet, constant zeiken in mijn inbox over prijzen en dan je eigen deals zo beargumenteren aan de hand van mijn "absurde prijzen". Lachwekkend.

@Kozer, excuses voor het posten onder je mooie deal, netjes gedaan.

Thomas
Patje

Patje

Deal ARG - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - PSL   Deal ARG - PSL Emptyzo 24 dec - 13:28:25

Een aanval? Toe maar dan ben je zelf toch begonnen met aanvallen. Bij mijn laatste deal waren jouw letterlijke woorden “Ik vind Lund ook leuk, maar dit bedrag ga je hem op dit moment nooit meer voor kwijtraken. Ronduit lachwekkende deal van iemand die altijd zegt niet mee te doen aan de bizarre WK3 prijzen.”

Moest je nu op een genuanceerde of onderbouwde manier je mening geven over zaken maar dit is gewoon respectloos en met halve waarheden tot leugens ook weer in dit topic. Vandaar ook mijn verwijzing naar je Rodriguez deal want als er nu 1 renner is die je niet meer voor zijn aankoopprijs kwijtgeraakt is hij het wel. Maar uitgerekend die manager moet steeds maar alles afkraken.
Ik vind dat ik mijn eigen strategie mag volgen en dat hoeft niet steeds door jou in het openbaar 'aangevallen' of in het belachelijke gesteld te worden.

Geen idee ook waar je het vandaan haalt dat ik niet aan wk3 prijzen zou meedoen en vanwaar de nood om zoiets rond te strooien. Blijkbaar komt dat vanuit het Christen en Fisher Black verhaal. Ik wou inderdaad geen 225 geven voor Christen en geen 160 voor Fisher. Bedragen waarvan jij beweerde dat meerdere managers ze gingen geven en waardoor mijn bod Ewan+180=Black+Christen door jou uitgelachen moest worden. Blijkt dat je ze uiteindelijk voor tientallen miljoenen minder moest verkopen en er nauwelijks interesse was in de deadline, geen idee waarom je dat hier weer anders moet voorstellen.

Gezien ik mijn deals steeds moet verantwoorden ook de verwijzing naar andere rennerswaardes zoals Gloag. Aan mij vroeg je 280 miljoen of Matthews+130.

Ik zou “constant zeiken in jouw inbox”. Ik heb je lang geleden via PM al gevraagd om mij geen talloze berichten meer te sturen en dat ik zelf wel contact opneem als ik ooit eens interesse heb in een van je renners. Nu ga je ook nog eens op het forum vervelend doen. Daarnaast: Iedereen hier weet dat ik niet zit te zeiken in inboxen dus met zo een uitspraak maak je enkel jezelf weer eens belachelijk.

Aub neem afstand van je probleem met mij, stuur me niet meer, zit niet steeds over mijn strategie en deals te zeuren en hopelijk kunnen we dan ooit als alles bekoeld is op een normale manier onderhandelen.
Bennyboy

Bennyboy

Deal ARG - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - PSL   Deal ARG - PSL Emptyzo 24 dec - 13:46:56

Kunnen jullie dit zelf intern oplossen? Graag niet dit topic gebruiken.

MelvinBraam, Mochie07, Hapsnurker en Patje vinden dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Deal ARG - PSL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - PSL   Deal ARG - PSL Empty

Deal ARG - PSL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: