Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DKO-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC

Deal DKO-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO-SKY   Deal DKO-SKY Emptyza 30 dec - 18:30:10

Naar DKO: 38 miljoen
Naar SKY: Taminiaux

Door het stoppen van Postlberger, Garcia, en Hollenstein (misschien krijgen ze nog ergens een contract, maar dat zal dan wel na 1 januari gebeuren, dus dan zal ik zeker Hollenstein niet terug willen kopen) wat extra plekjes gekregen in mijn team. Zat op beide wks al achter Taminiaux aan, verwacht dat hij volgend jaar een mooi schema krijgt met een mooi bijbehorend puntenaantal. Kan samen met Menten lekker scoren voor lts om ze terug naar de worldtour te krijgen waar ze natuurlijk horen.

De stopvergoedingen van Postlberger en Hollenstein worden eigenlijk gebruikt voor deze aankoop zodat mijn budget voor de neosale mooi hoog blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

Deal DKO-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO-SKY   Deal DKO-SKY Emptyza 30 dec - 18:33:07

raar eigenlijk om een deal te maken met een vd concurrenten voor de punten. Maar ik heb een laag budget en relatief gaat bij mij deze 38 miljoen een flinke impact maken voor mijn neoverkoop.

Taminiaux zie ik na verkoop zoccarato als misschien wel mn minst waardevolle/slechtste renner. Dus een logische pion om op te offeren voor wat cash.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DKO-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: