Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ONE - BOR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal ONE - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - BOR    Deal ONE - BOR  Emptyzo 31 dec - 17:47:04

Naar ONE : George Jackson
Naar BOR : Remy Rochas

Nog 1 laatste deal (waarschijnlijk ) dit jaar

Naar Bora komt een renner bij wie zijn seizoen de hoogtepunten pas in het najaar kwamen ,begon met een degelijke 8ste plek in Limousin ,een prima 28ste plek maar toen begon hij te denken laat ik ook nog maar ff in China rijden wat zeer goed uitpakte voor hem met een 2de plaats in GC ,hij zal bij FDJ wel wat moeten knechten voor Gaudu,Lenny ,Gregoire ,Madouas oa maar verwacht hem ook wel wat eigen kansen te krijgen in de wat kleinere wedstrijden ,waar hij hopelijk dezelfde vorm laat zien als in China

George Jackson verlaat mijn ploeg , de Mitchell Docker 2.0 look a like met lang haar en snor die ook pas in het najaar echt van zich liet spreken door meerdere zeges in Azie
Maar zijn transfer naar Burgos BH ben ik niet helemaal blij mee ,betwijfel of hij daar hetzelfde kan laten zien als bij Bolton waar hij uiteraard beter paste maar helaas werd het team opgeheven ,miss heb ik het mis maar daar komen we volgend jaar wel achter
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal ONE - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - BOR    Deal ONE - BOR  Emptyzo 31 dec - 17:50:26

Deal klopt. Rochas een wedstrijdje gezien. Waar iedereen al in de winterslaap was. Jacksen 23 jaar en leuk om te volgen in kleine wedstrijden. Denk dat er nog wel groei in zit.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ONE - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: