Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CAN - EOK

Ga naar beneden 
AuteurBericht
otter

otter

Deal CAN - EOK Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - EOK   Deal CAN - EOK Emptydo 11 jan - 15:44:56

Naar CAN = Carlos Canal + 5 mil
Naar EOK = Marc Sarreau + Nelson Oliveira

Dit was mijn bod voor Canal. Een renner waar ik eerder al interesse in getoond had bij de vorige eigenaar, maar toen niet tot een deal gekomen ben.
Heeft vorig jaar consistente resultaten neergezet. Ik zie in hem voldoende potentieel om de deal te verantwoorden.

Hiervoor vertrekken Sarreau en Nelson Oliveira. Sarreau heeft mij vorig jaar best wat hoofdpijn bezorgd.
Hij heeft heel weinig wedstrijden gereden en ik had er ook gewoon meer van verwacht. Heeft nu getekend bij FDJ en ik zie hem daar nog amper punten te sprokkelen waardoor ik hem vrij goedkoop wou laten gaan.

Nelson Oliveira, 34 jaar en 35 SV. Mocht ook gewoon vertrekken.

In mijn ogen betaal ik hier 70 mil voor Canal. Een leuk gokje!

Bedankt voor de onderhandelingen Eendt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal CAN - EOK Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - EOK   Deal CAN - EOK Emptydo 11 jan - 17:16:57

Deal klopt.

Otter en ik waren al tijdje aan het onderhandelen over andere renners, totdat Otter gisteren met dit bod op Canal kwam. Ik verlies liever geen cash dus had nog countertje gedaan, maar eigenlijk was het openingsbod al gewoon heel goed.

Sarreau heb ik nog wel vertrouwen in, door het vertrek van Demare en Stewart zie ik ook best wat kansen voor hem. Sarreau was voorheen bij FDJ ook gewoon een prima sprinter voor de kleinere koersen.

Nelson Oliveira scoort elk jaar wel op het NK, EK en WK ITT. In een olympisch jaar zie ik dat alleen maar beter worden, verwacht tussen de 75-100 punten van hem.

Daarnaast brengen ze gewoon 35sv per stuk met zich mee, wat natuurlijk mooi meegenomen is.

Thanks Otter!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CAN - EOK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: