Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BOR - ALL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud

Deal BOR - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR - ALL   Deal BOR - ALL Emptydi 30 jan - 17:21:37

Naar BOR: Milan Menten
Naar ALL: Anders Foldager + Larry Warbasse + 2,5

Met Foldager haal ik een leuke neo die onder de topcategorie zit, maar dit ik wel redelijk hoog genoteerd had bij de neo's. Hij is in staat best wel wat te overleven, ik zie hem als een echte rouleur, en koppelt dat aan een relatief goede sprint, een beetje hetzelfde type profiel als bijvoorbeeld een Engelhardt die een jaar geleden naar Jayco kwam. Ik denk dat Foldager leuke stappen kan gaan maken en ik wil die gok dus graag nemen. Op korte termijn vertrekken er flink wat punten want Menten is een hele behoorlijke puntenpakker bij Lotto in de kleinere wedstrijden. Om dat te compenseren komen Warbasse en 2,5 miljoen mijn kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal BOR - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR - ALL   Deal BOR - ALL Emptydi 30 jan - 17:49:43

Deal klopt

Menten die dus komt
Mooi jaar gehad bij Lotto Dstny ,79 ste bij de CQ ranking in 2023, als hij zo doorgaat moet een stop van 50-60 er wel inzitten + het prijzengeld/punten wat hij nog gaat pakken ,mooie zekere stap voor punten ,ook al is het voor de wat kortere termijn

Foldager vertrekt alweer snel ,toch weer een neo die al aardig snel bij me vertrekt ,een vaak voorkomend verschijnsel de laatste jaren bij me ,afwachten hoe Foldager zich gaat ontwikkelen bij Jayco ,hopelijk kan hij nog wat scoren in P1 bij me voordat hij vertrekt + Warbasse prima knecht bij AG2R steeds minder verwachtingen van hem ,dus kon wel aardig makkelijker weg + 2,5

Deal ging mooi snel via wat appjes ,half dagje gevuld weer
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal BOR - ALL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: