Naar ONE: Pavel Sivakov + Edward Theuns + Nicolo Buratti
Naar ALL: Lennert van Eetvelt + George Jackson
Betaal behoorlijk veel voor van Eetvelt hier, maar ik ben enorm te spreken over de ontwikkeling die die jongen door maakt en wil dat daarom wel doen. Ik vind het een leuke en aanvallende renner die goed kan klimmen en daarnaast ook nog relatief snel is, dus ik ben benieuwd waar hij de komende jaren naartoe gaat groeien. Met Sivakov vertrekt er wel een hele goede renner die ik bij UAE eigenlijk best wel zie floreren achter de grote kopmannen. Tot nu toe lukt dat bijna iedereen en ik verwacht dat Sivakov dat ook wel gaat kunnen. Met Theuns vertrekt er een flinke stop van 50 miljoen bij die ook nog wel wat scoort, dat was nodig om het gat te dichten dat wij tussen Lennert en Pavel allebei zagen. Bert zag een veel groter gat dan ik voor mijn gevoel tussen die twee, maar doordat ik Buratti zelf denk ik iets lager heb dan hij konden we dat gedicht krijgen. Buratti had ik een tijd wel behoorlijk hoog, maar ben er minder van overtuigd geraakt, al kan het zeker twee kanten op. Met Jackson komt er dan nog een renner terug die ik wel interessant vind. Kan goed sprinten, dus kan best eens wat leuke punten op gaan leveren.