Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ONE - ALL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud

Deal ONE - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - ALL   Deal ONE - ALL Emptydi 30 jan - 17:21:48

Naar ONE: Pavel Sivakov + Edward Theuns + Nicolo Buratti
Naar ALL: Lennert van Eetvelt + George Jackson

Betaal behoorlijk veel voor van Eetvelt hier, maar ik ben enorm te spreken over de ontwikkeling die die jongen door maakt en wil dat daarom wel doen. Ik vind het een leuke en aanvallende renner die goed kan klimmen en daarnaast ook nog relatief snel is, dus ik ben benieuwd waar hij de komende jaren naartoe gaat groeien. Met Sivakov vertrekt er wel een hele goede renner die ik bij UAE eigenlijk best wel zie floreren achter de grote kopmannen. Tot nu toe lukt dat bijna iedereen en ik verwacht dat Sivakov dat ook wel gaat kunnen. Met Theuns vertrekt er een flinke stop van 50 miljoen bij die ook nog wel wat scoort, dat was nodig om het gat te dichten dat wij tussen Lennert en Pavel allebei zagen. Bert zag een veel groter gat dan ik voor mijn gevoel tussen die twee, maar doordat ik Buratti zelf denk ik iets lager heb dan hij konden we dat gedicht krijgen. Buratti had ik een tijd wel behoorlijk hoog, maar ben er minder van overtuigd geraakt, al kan het zeker twee kanten op. Met Jackson komt er dan nog een renner terug die ik wel interessant vind. Kan goed sprinten, dus kan best eens wat leuke punten op gaan leveren.

Rawolf vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal ONE - ALL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - ALL   Deal ONE - ALL Emptywo 31 jan - 10:47:17

Deal klopt.

Ik had vorig jaar vrij veel geld voor de Neo's. Had daarna Leo Hayter al snel weer verkocht, waardoor ik een betere balans kreeg in mijn team. Vandaar ook maar eens van Eetvelt op de TL geplaatst.
Denk dat Noud en ik in eerste instantie ver uit elkaar zaten, maar wou gewoon minimaal mijn inleg terug. De goede prestaties hebben Noud toch over de streep getrokken.

Heb voor van Eetvelt al 5M prijzengeld ontvangen, dus wou voor deze deal minimaal 260M terug. Dat is wat ik voor beide had betaald.

Heb voorzichtig gerekend met Sivakov en Buratti. Sivakov gaat wel naar SV 70 en 2700 (9x300) punten is ook wel mogelijk (150M). In 2023 had hij 393 punten, maar voorzichtig gerekend omdat hij ook voor Pogi moet gaan knechten.

Theuns zie ik wel naar SV 55 gaan en 10M aan prijzengeld (65M) en dan haal ik Buratti op voor het bedrag wat Noud betaald had (45M).
Buratti is een italiaan en die komen later door dan renners uit de noordelijke landen. Verwacht daar op langere termijn meer groei van dan bij Jackson.

Met deze deal heb ik meer zekerheid en ik denk zeker meer opwaarts potentieel.

Bedankt Noud voor weer eens een deal. Was lang geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ONE - ALL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: