Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CAN - CEP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal CAN - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - CEP   Deal CAN - CEP Emptyma 12 feb - 19:25:23

Naar CAN: Mikel Bizkarra + 53
Naar CEP: Javier Romo

Ik koop Javier Romo hier voor 70 miljoen, een pittig bedrag. De aanloop naar deze deal was lang omdat ik het eigenlijk te duur vond maar Jasper was duidelijk, voor minder ging het niet lukken. Ik vond Romo eind vorig jaar leuk rondrijden in Burgos en ook in de Vuelta liet hij zich een paar keer zien, helaas moest hij daar vroegtijdig afstappen. Hoewel 25 jaar voor WK3 begrippen bijna bejaard is denk ik toch dat Romo nog stappen kan gaan zetten, reed ook in Valencia een prima rondje dus al met al blij dat Romo thuis komt bij Caisse d'Epargne.

Hoewel de aanloop naar deze deal ellenlang was waren we er vanavond eigenlijk vrij snel uit. Nog even gekeken of we de deal groter konden trekken maar uiteindelijk allebei tevreden met de uitkomst. Jasper bedankt voor de open en eerlijke onderhandelingen en doe leuke dingen met de cash!

Timodej, Jappe666 en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter


Posts : 139
Join date : 15-12-22
Age : 28

Deal CAN - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - CEP   Deal CAN - CEP Emptyma 12 feb - 22:36:53

Deal klopt!

Vorig jaar hadden we al eens contact over Romo. Ik stond toen niet echt te springen voor een verkoop. Ik wou even zijn evolutie afwachten omdat hij af en toe wel mooie dingen liet zien. Nu kwam Chris bij me terug dat hij akkoord was met de vraagprijs die ik toen gezet had.

Ik kon mij wel vinden in een verkoop nu. Mijn laatste transfers hielden al wat risico’s in. Hiermee bouw ik opnieuw wat zekerheid in, en heb ik meer opties tijdens onderhandelingen.

Ik wens Chris het beste met Romo! Ik ga hem zeker blijven volgen en hoop voor hem dat hij gewoon blijft groeien!

Chris85 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CAN - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: