Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM - COL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

Deal PDM - COL Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - COL   Deal PDM - COL Emptydi 13 feb - 16:59:27

Naar PDM: Amaury Capiot
Naar COL: Jan Tratnik + 10 miljoen

Er was veel interesse voor Jan. Logisch gezien zijn optredens afgelopen week. Als deze renner (door omstandigheden) kansen krijgt kan hij direct punten rijden. Gezien de commotie over mijn vorige deal waarin Jan naar mij kwam wel aardig beeld gekregen hoe er over hem gedacht wordt. Nu kan niemand in de toekomst kijken en weten hoe vaak hij deze kansen nog krijgt, maar ik twijfel er toch aan. Hij gaat de Giro en Tour in dienst rijden. Zal nog wel twee titels in Slovenië pakken (dus dikke punten!!) en wie weet wat het najaar hem brengt. Al met al hele sterke coureur.

Er voor in de plaats komt Capiot. Ook hij laat deze weken zien dat zijn blessureleed goed en wel achter hem ligt. Ik zie hem bij Arkea meer kansen krijgen dan Tratnik bij Jumbo en daarnaast ook meer koersen rijden die hem passen. Met zijn sterke eindschot en de nood aan punten voor teams als Arkea lijkt het me een prima investering.

Renners liggen qua leeftijd en SV niet ver uit elkaar; 34/40 en 30/45. Ik leg wat cash bij om het verschil te compenseren.

At last! Eindelijk een deal met Koreboer!! Fijn man!

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Koreboer

Koreboer


Posts : 17
Join date : 13-03-23

Deal PDM - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - COL   Deal PDM - COL Emptydi 13 feb - 18:26:01

Het moest nu toch is komen tot een deal bij ons! Zoals op mijn TL aangegeven ga ik oude mannen sparen zodat ik in de Neo hopelijk kan gaan meedingen voor 2 grote talenten! Dit wil ik de aankomende jaren doorzetten! Ik heb veel vertrouwen in Jan bij Jumbo het lijkt een lekkere combinatie en waar hij de kans krijgt pakt deze hardrijder hem dan ook. Ook lekker dat hij zekere punten haalt op het nationale kampioenschap.

Capiot verlaat de ploeg. Goede uitslagen de laatste tijd maar ik moet het nog zien. De ploeg geeft duidelijk aan dat ze 3 speerpunten hebben en daar zit Capiot niet bij. Maar kan zomaar zijn dat hij zich nu in de picture rijd!

Eindelijk tosti op een WK een dealtje!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM - COL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: