Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PSL - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90


Posts : 228
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

Deal PSL - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal PSL - TIR   Deal PSL - TIR Emptydi 13 feb - 22:32:18

Naar TIR: Ide Schelling
Naar PSL: Alessandro Pinarello + 8

Opnieuw een groot talent wat richting de kant van PSL komt. De nummer 2 van de Tour of Antalya kwam ik op het oog door het volgen van Edoardo Zambanini. In mijn ogen betaal ik rond de 85 mil voor dit talent. Een behoorlijk bedrag, maar ik zie het dan ook wel in hem zitten. Heeft goede klimmersbenen en is gewoon ontzettend jong. Mooi om te zien dat hij zijn puntjes op deze leeftijd al weet binnen te harken. Klimmerstalenten zijn wat dat betreft altijd welkom en ik heb veel zin om zijn ontwikkelingen te gaan volgen de komende tijd. Bij Bardiani altijd even afwachten waar ze aan de start mogen verschijnen, maar hij zal ongetwijfeld nog genoeg kansen krijgen dit seizoen in de wat kleinere klim koersen.

Ide Schelling vertrekt. Is ondertussen ook al weer 26 en weet leuke resultaten elke keer toch weer af te wisselen met mindere resultaten. Bij Astana zal hij zeker de ruimte krijgen om veel te koersen. Laat dan vandaag ook opeens weer een vormflits zien. Toch ben ik een beetje bang dat het zal blijven bij af en toe een vormflits, om vervolgens weer een lange tijd niks te laten zien.

Bedankt voor de onderhandelingen en succes met Ide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 673
Join date : 09-11-19

Deal PSL - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PSL - TIR   Deal PSL - TIR Emptydi 13 feb - 22:40:20

Deal klopt. Pinarello gehaald bij de neo paar jaar terug als broekie voor 45 tezamen met Pellizarri voor 4. Pellizzari brak sneller door waardoor ik begon te twijfelen aan hem. Gelukkig bewees hij in Turkije zeker over talent te beschikken. Nu moet hij gaan bevestigen maar daar durf ik niet op te wachten/te gokken. Daarom deze deal geaccepteerd waarmee Ide Schelling team TIR komt versterken om zodoende als team qua punten een stap vooruit te zetten. Ik vind Ide bovendien een leuke aanvallende renner dus hem volgen is zeker geen straf. Om iets meer evenwicht in de deal te krijgen moet ik een beperkt cashbedrag bijgeven.

Arjan bedankt voor de fijne onderhandelingen en succes met Pinarello.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PSL - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: