Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TIR - ALL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

Deal TIR - ALL  Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIR - ALL    Deal TIR - ALL  Emptydi 19 maa - 13:55:41

naar TIR: Filippo Turconi
naar ALL: Dion Smith + 15 miljoen

Turconi heb ik recent aangetrokken omdat ik vind dat Bardiani de laatste tijd goed bezig is met talentontwikkeling en Turconi vorig jaar best aardig bezig was. Hij is mega jong en heeft nog wel even nodig om volledig tot wasdom te komen denk ik maar ik hoopte hiermee een mooie slag te hebben geslagen richting toekomst. Echter vind ik dat PPF met 55 miljoen een aanbod doet wat ik op waarde niet kan weigeren. Dat heeft met name te maken met het idee dat Turconi echt alle kanten op kan vallen. Ik kocht hem eerder met Lapeira die ik toen 30 miljoen waard vond en nu 80, dus de 55 miljoen komt dan precies in het midden uit. Maar een snelle 25 miljoen winst kan ik op dit moment gewoon niet weigeren op dit soort renners.

Waarom heb ik het over 55 miljoen? Omdat Smith een pure pasmunt is die eind van het jaar voor cash vertrekt. PPF heeft nu nog niet genoeg geld en door middel van deze constructie koopt hij tijd om dat geld te verzamelen. Heel veel succes met Turconi Patrick! Ik hoop dat hij zich de komende jaren heel goed gaat ontwikkelen (en dat jij het geduld hebt om hem tegen die tijd ook nog in je team te hebben Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 673
Join date : 09-11-19

Deal TIR - ALL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIR - ALL    Deal TIR - ALL  Emptydi 19 maa - 19:41:50

Deal(s) kloppen. Jouw laatste zin gaat uiteraard een hele uitdaging Embarassed

Turconi liet bij de jeugd erg goede dingen zien en zoals Noud zegt is Bardiani goed bezig met hun jeugd. Het k ben dan ook benieuwd hoe ver Turconi kan komen.

Ik betaal indirect 55 (15 nu en Smith koop ik eind dit jaar voor 40 terug). Ik vind het een faire prijs voor een erg jonge neo.

Noud bedankt voor de prettige onderhandeling en jouw creatieve oplossing voor mijn geld probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TIR - ALL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: