Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Stoppen Eolo-Kometa

Ga naar beneden 
+3
Rawolf
Mochie07
hofsje
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Stoppen Eolo-Kometa  Empty
BerichtOnderwerp: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptydo 27 jun - 17:00:27

Gezien de overstapdeadline van CEP lijkt mij dit ook een prima moment om te stoppen met WK3.

Zoals de meeste wel weten heb ik al 10-11 maanden hetzelfde gevoel met WK3. De plannen die ik had om vol voor winst te gaan dit jaar heb ik niet echt kunnen uitvoeren door een gebrek aan motivatie en vooral door een WK1 team waar ik veel meer plezier aan beleef en dus ook liever mijn tijd in steek. Waardoor ik dus ook niet echt meer een doel heb met WK3.

Als ik naar mijzelf kijk dan ben ik ook minder intensief met wielrennen bezig de laatste 1-2 jaar vergeleken de 10 jaar ervoor. Naar mijn mening zeker niet actief genoeg om twee WK's te blijven spelen. Dus dan kies ik voor het spel waar ik de laatste maanden meer plezier aan beleef.

Bedankt voor de onderhandelingen en veel succes met WK3!

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptydo 27 jun - 18:07:28

Jammer Thomas

Groot gemis voor het spel nu
Mochie07

Mochie07

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptydo 27 jun - 18:51:49

Jammer Thomas! Zo missen we een actieve speler die leven bracht.

Moet zeggen dat ik het wel jammer vindt dat je net voor het stoppen al je toppers weg hebt gedaan.

Gelukkig laat je nogsteeds een prachtig team achter!
Rawolf

Rawolf

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptydo 27 jun - 23:11:04

van mij had je nog wel even mogen blijven, zo pak je t weer op joh
bbflood

bbflood

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptyvr 28 jun - 14:27:27

We spreken elkaar dan nog op wk1.
wel erg jammer inderdaad.
Noud

Noud

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptyzo 30 jun - 16:01:42

Sjongejongejonge, eerst nog ff een paar waardeloze deals maken en dan ineens stoppen. Waardeloos hoor. Hoop dat ze de deals nog ongedaan kunnen maken. 😜😜😜

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Clement

Clement

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptyma 1 jul - 20:45:16

Je kon flink irritant zijn, maar toch een speler die leven in de brouwerij bracht. Balen dat je gaat vertrekken.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Kozer90

Kozer90

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Emptyza 6 jul - 18:42:56

Jammer dat je stopt. Had dan nog even die Vauquelin deal afgerond met me! Succes op WK1 verder.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stoppen Eolo-Kometa    Stoppen Eolo-Kometa  Empty

Stoppen Eolo-Kometa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: