Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

DEAL PSL - ARG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90

DEAL PSL - ARG Empty
BerichtOnderwerp: DEAL PSL - ARG   DEAL PSL - ARG Emptywo 6 nov - 18:30:51

Naar PSL: Mathis Le Berre + 10
Naar ARG: Walter Calzoni + Michael Gogl

Deal waarin de waardes van Calzoni en Le Berre ongeveer gelijkgesteld zijn en ik een aantal miljoenen betaal om Gogl kwijt te raken. Calzoni een dramatisch seizoen achter de rug en stond op de TL. Mocht dan ook vertrekken en het zal ongetwijfeld een renner zijn die volgend seizoen gaat scoren. Wat dat betreft pakken mijn laatste deals niet echt lekker uit. Aan de andere kant komt Le Berre er voor terug. Groeit gestaag en wie weet zet hij juist volgend jaar een stap. Bij Arkea en als Franse renner krijgt hij in elk geval de kans in het voorjaar. Daar heb ik niet veel renners voor en dus wil ik de gok wel wagen. Gogl zit vanaf mijn begintijd bij mij en ik heb gemerkt dat dit soort renners lastig te verkopen zijn. Wordt 32, zal dus voorlopig nog rijden, maar scoort eigenlijk niet meer. In mijn ogen zijn dat soort renners degenen die een plek bezet houden. Daarom ook blij hem nu kwijt te spelen en dan gok ik liever weer op een jonge renner die ik goedkoop oppik bij de NEO verkoop.

Bedankt voor de deal Patje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje

DEAL PSL - ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL PSL - ARG   DEAL PSL - ARG Emptyza 9 nov - 20:40:51

Deal klopt. Mijn verhaal lijkt op dat van Kozer. Alleen zit bij mij de ontgoocheling in Le Berre. Hij liet in 2023 mooie dingen zijn en ik hoopte dat hij in 2024 een stapje zou gaan zetten richting meer punten scoren dat viel me echter tegen. Calzoni inderdaad niet het beste jaar achter de rug maar in 2023 liet hij leuke dingen zien hopelijk kan hij dat terug gaan herhalen. 10 miljoen cash er bij voor Gogl daar ga ik geen verlies op maken en ik had er nog de ruimte voor.

Bedankt voor de deal, hopelijk gaan Le Berre en Calzoni beiden volop scoren en kijken we beiden tevreden terug op deze deal.
Terug naar boven Ga naar beneden

DEAL PSL - ARG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: