Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Pro Cycling Manager 2019 Database

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Pro Cycling Manager 2019 Database Empty
BerichtOnderwerp: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptyza 4 jan - 13:52:30

Mannen,

Ik ben bezig met het bouwen van een WK3 database op Pro Cycling Manager 2019.

Het is me inmiddels gelukt om een volledig werkend seizoen te starten met de WK 3 teams! Ik ga deze delen database fase 3 afgelopen is en ik de laatste renners toe heb gevoegd. Ook wil ik nog een kleine stats update doen en wat kleine bugs fixen.

paar dingen waar ik nog tegenaan loop:
- De meeste van jullie voldoen niet aan de world-tour requirement van minimaal 21 renners. Dit was voorheen 23, ik heb dit al verlaagd maar durf dit niet verder te verlagen omdat de worldtour renners dan oververmoeid raken door aantal wedstrijddagen. De worldtour bestaat hierdoor maar uit 12 ploegen tot nu toe.
- Het shirt van Vacansoleil is gebugt, ik zoek hiervoor nog de DDS file van dit shirt, mogelijk te vinden in de mappen van Pro Cycling manager 2013 toen deze ploeg er nog in zat (PM me als je kunt helpen)
- Verschillende shirts komen niet overeen, ik heb een zo goed mogelijke oplossing gezocht (cannondale heeft bijvoorbeeld het shirt van liquigas en Euskatel van Fundación Euskadi). Shirts die ik nog mis zijn : Argos-Shimano, Cafe de Colombia, Cannondale, GB-MG, PDM, Salvarani, TI Raleigh, & Unibet. Ook deze zijn mogelijk te vinden in oudere versies van PCM die ik niet bezit (ook hier PM)
- Jasper de Plus en Carlos Canal Blanco zitten niet in de database, ik ga deze nog toevoegen. Ik heb echter geen idee wat de stats van Canal zijn dus hier kan ik wat input gebruiken(pm plz)

Ik zal in dit topic updates plaatsen wanneer die er zijn. Ik doe dit in mijn vrije tijd en dit kan erg veel tijd kosten. Ik ga dus geen datum beloven wanneer het af is.

Mocht je interesse hebben om de database te ontvangen, reply dan even op dit topic. Mocht je op wat voor manier hulp kunnen bieden, let me know Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptyma 6 jan - 12:35:36

Ik ga een laptop halen en dan het spel, maar dan doe ik zeker mee Smile
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptyma 6 jan - 15:05:52

De oorspronkelijke versie van dit spel op WK1 was ook via een computerspel. Het was voor mijn tijd dus weet er niet veel meer over.
Kunske

Kunske

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptyma 6 jan - 19:02:20

Casperge 3 schreef:
De oorspronkelijke versie van dit spel op WK1 was ook via een computerspel. Het was voor mijn tijd dus weet er niet veel meer over.

Dat was via cycling manager eigenlijk de eerste versie van PCM
Mochie07

Mochie07

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptyma 20 jan - 21:54:38

Mannen!

Groot nieuws! De eerste versie van de WK3 database is speel- en downloadbaar! Wie interesse heeft kan me een pm of whatsapp sturen, dan zorg ik dat je het kunt installeren.

Als er veel interesse is kan er natuurlijk ook online met elkaar gespeeld worden!

Je hebt nodig:
PCM2019(te kopen via steam)
Winrar
+/- 25 gb schijfruimte

Dingen waar ik nog aan werk voor de toekomst:
- De parcoursen van 2020 van bijvoorbeeld de grote rondes. Dit kan echter nog een hele tijd duren en gaat me misschien wel niet lukken, dus ik zou er niet op wachten.
Ik ga proberen na elke periode de teams te updaten met alle transfers.

Als je het niet eens bent met de waardering van bepaalde renners kan je hier natuurlijk altijd om vragen, ik ga echter niet teveel moeite steken in het finetunen van deze data omdat dit simpelweg teveel werk is.
Timodej

Timodej

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptydi 21 jan - 21:45:22

Heel tof gozer. Heb je screenshots?
ben_pronk

ben_pronk

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptywo 29 jan - 10:29:19

Doe je mee Timo? Zitten al met 5 in een pcm app groep
Timodej

Timodej

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptywo 29 jan - 10:52:22

Kan mijn computer niet aan vrees ik. 😅
ben_pronk

ben_pronk

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Emptywo 29 jan - 15:09:37

ik heb er speciaal een laptop voor gekocht :p
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pro Cycling Manager 2019 Database   Pro Cycling Manager 2019 Database Empty

Pro Cycling Manager 2019 Database
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Off Topic-
Ga naar: