Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal TEL - GBM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal TEL - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - GBM   Deal TEL - GBM Emptyvr 17 jan - 17:33:46

Naar TEL: Tim Merlier + Tony Gallopin
Naar GBM: Mike Teunissen + Sep Vanmarcke

Als laatste laat ik ook nog een crosser gaan ( natuurlijk komt er met Teunissen ook weer één terug ). Ik ben er vrij van overtuigd dat Merlier het dit jaar gaat maken op de weg. Vorig seizoen met de inkt nog nat gelijk Belgisch kampioen plus een aantal andere mooie resultaten en ook dit voorjaar krijgt die een aantal mooie kansen als Mathieu even andere zaken aan het doen is. Uiteindelijk heb ik besloten hem van de hand te doen en denk dat ik met Mike en Sep prima vervanging heb gevonden. Om het verschil te compenseren moest ook Tony Gallopin met de hoogste sv van de vier vertrekken. Helaas is Tony al 2 seizoenen op de sukkel en blijft het vooral afwachten hoe en of die zich gaat herstellen hiervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal TEL - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - GBM   Deal TEL - GBM Emptyvr 17 jan - 17:50:58

Zit al langere tijd achter merlier aan. Ik verwacht van deze jonge dat hij ook nivo Ala Ackermann kan halen. Zal binnen zijn ploeg genoeg ruimte krijgen om hierin te groeien. Daarnaast komt gallopin er ook nog bij. Mooie stop en als hij zich weer op de heuvels gaat richten zie ik hem wel weer genoeg punten pakken.

Jammer dat een teunissen gaat maar wilde hiermee toch graag een merlier binnen halen. Anamrcke had ik minder mee en die had ik daarbij nodig om de deal rond te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TEL - GBM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: