Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal ABS - MAP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal ABS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - MAP   Deal ABS - MAP Emptyza 18 jan - 11:04:53

Naar ABS: Timo Roosen
Naar MAP: Nans Peters + 15 miljoen

Peters is iemand waar ik eigenlijk nooit ing eloofd heb, maar die mij verbaasd heeft in 2019. Op het einde van het seizeon reed hij heel sterk, wat twee dingen kan betekenen, de doorbraak komt eraan of hij had nog net wat betere vorm terwijl de rest moe was na een lang seizoen. Zijn rit in de Giro was in ieder geval ook erg sterk dus dat hij niveau heeft, heeft hij sowieso laten weten.
Toen ik moest draften en Roosen pakte was Peters ook nog beschikbaar en twijfelde toen toch al over hem maar vond Roosen net wat meer waard, nu krijg ik Peters dus als nog.

Het vertrek van Roosen vind ik jammer, erg sterke renner met de juiste skillset om punten te pakken op WK. Niet meteen de kopman bij Jumbo, maar kan wel doorgroeien tot een vrije rol en flink punten pakken in de kleinere koersen. Stond voor mij op het punt van doorbreken toen hij geblesseerd raakte, en dat kan nu ook weer gebeuren.

Het geld haalde mij dus uiteindelijk over de streep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deal ABS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - MAP   Deal ABS - MAP Emptyza 18 jan - 12:34:50

Deal Klopt,

Ik vind beide renners talentvol en van beide is het een gok natuurlijk. Ik wilde eigenlijk Roossen al in de draft, maar deze werd door Ruud net gepicked.

Ondanks dat ik wel talent zie in Peters, denk ik niet dat het een grote puntenpakker wordt. Ik zie hem geen klassementen rijden door een slechte tijdrit, en vind zijn eindschot te slecht om eendaagse te winnen. Ook solo zie ik hem niet echt aankomen. Ik denk dat zijn max op een bergtrui, etappes, en hooguit top 10 in rondes ligt.

Roosen heeft mij in 2018 al gecharmeerd met goede uitslagen. In 2019 reed hij nog een sterk najaar wat mij heeft overtuigd. Hij hoeft dit jaar ook niet naar de Giro met Dylan en ik verwacht dat hij over het seizoen verdeeld veel punten gaat pakken door kleine rondes zonder bergetappes en de minder zware klassiekers zoals in canada. Bovendien zie ik hem in de schaduw van van Aert en Teunissen nog wel een uitschieter hebben in het vlaamse voorjaar.

De cash is om het verschil te compenseren.

Bedankt voor de onderhandelingen Ruud, hopelijk doet Peters het naar behoren bij je ploeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal ABS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - MAP   Deal ABS - MAP Emptyza 18 jan - 15:48:43

Deal besproken en akkoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal ABS - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - MAP   Deal ABS - MAP Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal ABS - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: